Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?

Data: 2009-06-09 11:35:38
Autor:
Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?
Jak w temacie. Moze ktos cos doradzic. Chodzi o OC i AC.

Data: 2009-06-09 14:53:50
Autor: krz
2granat.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
Jak w temacie. Moze ktos cos doradzic. Chodzi o OC i AC.

Rozumiem, że w przypadku ubezpieczania golfa IV inne czynniki, takie jak wiek kierowcy, staż, wiek auta, pojemnośc silnika, miejscowość zamieszkania oraz numer kołnierzyka nie mają wpływu na wysokośc składki?

Data: 2009-06-09 14:59:06
Autor: mz

Użytkownik "krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lm16$dj5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście, że nie. Golf IV to Golf IV tutaj najlepiej OC i AC wychodzi w TU. ;) (Towarzystwo Ubezpieczeniowe)
A tak na poważnie to podaj więcej danych jesli chcesz aby ktoś ci pomógł.

Data: 2009-06-09 15:27:44
Autor: Paweł W.

Użytkownik <2granat.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lhea$k1e$1inews.gazeta.pl...
Jak w temacie. Moze ktos cos doradzic. Chodzi o OC i AC.

W TU.

p.

Data: 2009-06-09 15:32:07
Autor: AL
Paweł W. pisze:
Użytkownik <2granat.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lhea$k1e$1inews.gazeta.pl...
Jak w temacie. Moze ktos cos doradzic. Chodzi o OC i AC.

W TU.

.... Biedronka?
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-09 15:32:43
Autor: krzysiek82
Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?
AL pisze:
... Biedronka?
;)

Bo w biedronce codziennie niskie ceny :)

--
krzysiek82

Data: 2009-06-09 15:47:10
Autor: Paweł W.
Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?

W TU.

... Biedronka?
;)

Tam Jasio podobno chemie wykłada, ale może OC i AC na Golfa IV też? ;-)

p.

Data: 2009-06-09 17:19:15
Autor: Michal k.
Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?
Tam Jasio podobno chemie wykłada, ale może OC i AC na Golfa IV też? ;-)

bora 99/00 2.0 to to samo co golf4... najtaniej pakiecik przy znizce oc 60% ac 10%
bez amortyzacji i udzialu wlasnego wyszedl w linku 4 - cos kolo 1,800

M __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4141 (20090609) __________

Data: 2009-06-09 20:03:08
Autor: WIHEDCNF

Użytkownik "Michal k." <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0luhj$r7$1news.dialog.net.pl...
[...]

powodzenia w egekwowaniu odszkodowania

Data: 2009-06-09 21:55:01
Autor: Michal
[...]

sratat tata i urban legends.... jedno juz uzyskalem,
(szkoda calkowita na poprzednim aucie)
i bylo dla mnie - o zgorozo bardzo korzystne  :-)

Data: 2009-06-10 05:22:31
Autor: BearBag
Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?

sratat tata i urban legends.... jedno juz uzyskalem,
(szkoda calkowita na poprzednim aucie)
i bylo dla mnie - o zgorozo bardzo korzystne  :-)

gdybym nie mial w rodzinie protokolantki w sadzie to bym jeszcze moze
Ci wierzyl, statystyki jednak nie klamia.

Data: 2009-06-12 12:20:25
Autor: Picia
Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?
gdybym nie mial w rodzinie protokolantki w sadzie to bym jeszcze moze
Ci wierzyl, statystyki jednak nie klamia.

Dokladnie ja zostalem uderzony w kufer stojac na czerwonym przez samochód z OC w Link 4. Stanowisko Link 4: Dajemy Ci tyle i tyle (czyli malo) a jak chcesz wiecej idz do sadu lub pocaluj nas w d.....

--
Piotr

Data: 2009-06-15 12:00:08
Autor:
Picia <picia@op.pl> napisał(a):
> [...]

Dokladnie ja zostalem uderzony w kufer stojac na czerwonym przez samochód z OC w Link 4. Stanowisko Link 4: Dajemy Ci tyle i tyle (czyli malo) a jak chcesz wiecej idz do sadu lub pocaluj nas w d.....

A ja naprawialem swojego opla w ASO i nie bylo zadnych problemow, moj znajomy
tam pracuje i ponoc Link4 zaplacil wszystko w czasie.

Data: 2009-06-10 12:11:28
Autor:
Michal <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał(a):

> powodzenia w egekwowaniu odszkodowania

sratat tata i urban legends.... jedno juz uzyskalem,
(szkoda calkowita na poprzednim aucie)
i bylo dla mnie - o zgorozo bardzo korzystne  :-)

1 800??? wczoraj rozmawialem z moim kumplem on z 40% znizka na OC placi 2400,
a jak z tym linkiem sie porozumiec? telefonicznie lepiej czy przez strone?  Ja
mam zamiar ubezpieczyc na ojca ktory ma 60% znizki na OC....

--

Gdzie ubezpieczenie dla Golfa IV?