Gdzie uciec z TT

Data: 2009-04-23 23:43:41
Autor: Maciek
Gdzie uciec z TT
Użytkownik "Krzysztof Wostal" <wostal@onet.eu> napisał
samego aparatu włożyłem wczoraj kartę Simplus i rewelacja zasięgowa.

Sytuacja w kwestii jakości połączeń i dostępności sieci zmienia się co jakiś czas. W przypadku Ery rozwiązaniem może być UMTS. Przynajmniej ja to zauważyłem - GSM rwie i trzeszczy a po przełączeniu na 3G jest OK. W Orange jest odwrotnie. W Plusie powinno być w porządku ale sprawdź przez tydzień, dwa.

Czy warto jednak zaczekać i oszczędzić 61 PLN za przeniesienie numeru kilkanaście dni, bo może będzie jakiś ruch ze strony Ery w odpowiedzi na "Twój profil" w Plus, czy 0,29 PLN przy doładowaniu za 50 PLN w Orange, albo Play Fresh?

Ruch już był. Taki sam w każdej sieci. Hasło: 0,29. Odzew: za wyjątkiem Play.
Następnego prędko nie będzie, bo to by oznaczało, że jednak ta znienawidzona Playkarta faktycznie wyznacza kierunek i jest przyczyną różnych nieskoordynowanych ruchów (vide Orange) ;)
A'propos to bardzo żałuję, że Play dopuściła do wycieku informacji o fresh. Wtedy byłoby ciekawie a tak to spoty nakręcone, systemy przygotowane... Łe, nuda!

Ja dzwonię do wielu sieci i z wielu otrzymuję połączenia. W Play nie znam nikogo. Po za tym jestem za stary na ich podejście do klientów i przyzwyczajony do nieco innej obsługi.

Niedawno dzwoniłem do BOK Play, właściwie tylko po to aby usłyszeć, że to co napisane w regulaminie jest jednak prawdą i nie da się obejść ;)
"Witam w Play, przy telefonie Monika. W czym mogę pomóc?"
Potem też było normalnie (kompetentnie i rzeczowo) i niczym nie poczułem się urażony. Nawet nie pamiętam, czy do mnie mówiła per pan... A nie mam 18 lat - już nie mam ;)

Maciek.

Gdzie uciec z TT