Gdzie uciec z TT

Data: 2009-04-24 07:26:59
Autor: Dominik & Co
Gdzie uciec z TT
Krzysztof Wostal napisał(a):

Czy warto jednak zaczekać i oszczędzić 61 PLN za przeniesienie numeru

OIDP Era kasuje 50 zł, 61 tylko Orange.

Ja już dawno podziękowałem TT, obecnie numer jest w Play. Choć przegięli,
jak kiedyś bez ostrzeżenia ucięli okres ważności "promocyjnego" startera,
postanowiłem jednak dać im jeszcze jedną szansę.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Gdzie uciec z TT