Gdzie uczą tak jeździć? ;-)

Data: 2011-07-12 21:13:48
Autor: Daniel Kowalski
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
Data: 2011-07-12 21:23:23
Autor: Arni
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Daniel Kowalski pisze:
http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-honda-cbr600-video/

Przepraszam, jeli byo.

nie przepraszaj tylko pomyl o ile szybciej by przejecha gdyby mia prawidow pozycje

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-07-12 13:13:09
Autor: nightwatch77
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Prawidowa pozycja to ekran pod ktem 58 stopni i nadgarstki oparte o
klawiatur?

Data: 2011-07-12 22:29:59
Autor: Arni
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
nightwatch77 pisze:
Prawidowa pozycja to ekran pod ktem 58 stopni i nadgarstki oparte o
klawiatur?

Ty tu nowy czy moze tylko piszesz a nie czytasz? Pozycja na (mo)torze bya szeroko ostatnio dyskutowana.

Data: 2011-07-13 11:31:47
Autor: Norbi
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
W dniu 2011-07-12 22:29, Arni pisze:
Prawidowa pozycja to ekran pod ktem 58 stopni i nadgarstki oparte o
klawiatur?

Ty tu nowy czy moze tylko piszesz a nie czytasz? Pozycja na (mo)torze
bya szeroko ostatnio dyskutowana.

Bo byla opisywana pozycja przy jezdzie torowej
przy jezdzie na niskich predkosciach nie skladasz sie z motocyklem
a jedziesz na zasadzie przeciwwagi o czym wiedzialbys jesli pojechalbys
na jakiekolwiek szkolenie a nie udawal najmadrzejszego...

Polecam szkolene w Lublinie w ta sobote - pokaz co potrafisz...
http://www.moto-sekcja.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=110:szlifowanie-techniki-jazdy-tor-lublin-16-lipca-2011&catid=1:najblizsze&Itemid=5

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-13 09:54:50
Autor: AZ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-13, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

[...]

Marcin zna teorie i nie da sobie wcisnac sciemy. Aczkolwiek chcialbym go
zobaczyc jak np jakims K1200LT sklada sie przy kreceniu osemki :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-13 11:59:01
Autor: Qlfon
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-13 11:54, AZ pisze:
On 2011-07-13, Norbi<norbisz1@o2.pl>  wrote:

[...]

Zapytaj Wafla. Jemu pokazali w Legionowie że się da. ja moim tramwajem w większej daję radę ale w mniejszej nie dawałem rady. A Ci goście z Legionowa naprawdę potrafią. Podobno GL1800 też zmusili do akrobacji.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-13 10:23:14
Autor: AZ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-13, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

Zapytaj Wafla. Jemu pokazali w Legionowie że się da. ja moim tramwajem w większej daję radę ale w mniejszej nie dawałem rady. A Ci goście z Legionowa naprawdę potrafią. Podobno GL1800 też zmusili do akrobacji.

Bylem tego swiadkiem przeca :-) Ja zygzakiem dawalem rade i wieksza i
mniejsza oczywiscie po zastosowaniu rad instruktorow a nie Marcina.
Wbrew pozorom, ciezej bylo Gixxerem, chociaz jakby wyciac mu
ograniczniki to dalo by rade ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-13 12:44:29
Autor: KJ Siła Słów
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-13 12:23, AZ pisze:

Wbrew pozorom, ciezej bylo Gixxerem, chociaz jakby wyciac mu
ograniczniki to dalo by rade ;-)

i amor skretu odlaczyc.

KJ

Data: 2011-07-13 12:48:21
Autor: Qlfon
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-13, Qlfon<rav@life.pl>  wrote:

[...]

A to nie wiedziałem że byliście razem. JA w lewo jeszcze jak cię mogę - w prawo mam za blisko manetkę od baku i muszę trzymać nienaturalnie wygiętą rękę:( Ale się jeszcze nauczę:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-20 19:55:41
Autor: Przemysaw Budnicki
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisa(a):
On 2011-07-13, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

> [...]
mniejsza oczywiscie po zastosowaniu rad instruktorow a nie Marcina.
Wbrew pozorom, ciezej bylo Gixxerem, chociaz jakby wyciac mu

Ja bylem pod wrazeniem Twojego ZZ1200 i jego porecznosci i na prawde szacun
dla Panw z Legionowa ! :-)

Wracajac jednak do tematu, to wlasnie prezes Hondy zdecydowal sie zaszczepic
Gynkhan w Polsce i wydaje na to w tym roku furmank pienidzy, ebymy mogli
si pobawi :-)
Ale jak mio jest popatrze no to jak nasi rodzini kierowcy zaczynaj
zap....jedzi szybko :O :-) Pozdro asterix

Data: 2011-07-20 22:22:40
Autor: Tytus z domQ
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Siemka
 ***Przemysaw Budnicki"
  to wlasnie prezes Hondy zdecydowal sie zaszczepic
 Gynkhan w Polsce i wydaje na to w tym roku furmank pienidzy, ebymy mogli si pobawi :-)

Astero - rozumiem ze te walizke to my - potencjalni uczesnicy mamy panu prezesowi zapewnic, tak???
Wnioskuje to z cen za uczesnictwo.

--
         Tytus
ta motorynka

Data: 2011-07-21 18:59:16
Autor: Michał V-R
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-20 22:22, Tytus z domQ pisze:

Astero - rozumiem ze te walizke to my - potencjalni uczesnicy mamy panu
prezesowi zapewnic, tak???
Wnioskuje to z cen za uczesnictwo.

Ze strony hondy:

Wpisowe (na cały weekend):

     100 zł – Uczestnik na motocyklu Honda
     300 zł – Uczestnik na motocyklu innej marki

Opłata uwzględnia: treningi, starty konkursowe,
posiłek każdego dnia imprezy oraz koszulkę z logo Honda Gymkhana.

KAŻDY Z UCZESTNIKÓW, NA MIEJSCU IMPREZY, MUSI WPŁACIĆ KAUCJĘ 50 ZŁ ZA NUMER STARTOWY.

Rozumiem, ze ci, co nie na hondach to jedza wiecej i dostaja wiecej koszulek, bo az taka rozbieznosc w cenie, to troche chore jest, az nieprzyzwoite
Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-07-21 20:02:40
Autor: AZ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-21, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:

Rozumiem, ze ci, co nie na hondach to jedza wiecej i dostaja wiecej koszulek, bo az taka rozbieznosc w cenie, to troche chore jest, az nieprzyzwoite

Czemu? Po prostu Honda dba o swoich userow i wlasciciele motocykli
innych marek sponsoruja im te posilki i koszulki :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-21 22:35:20
Autor: Michał V-R
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-21 22:02, AZ pisze:

Czemu? Po prostu Honda dba o swoich userow i wlasciciele motocykli
innych marek sponsoruja im te posilki i koszulki :-)

Niby racja, chyba tylko dla kawy nic nie robia

Data: 2011-07-21 20:59:51
Autor: AZ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-21, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:
Czemu? Po prostu Honda dba o swoich userow i wlasciciele motocykli
innych marek sponsoruja im te posilki i koszulki :-)

Niby racja, chyba tylko dla kawy nic nie robia

Gupis? Na Kawasaki mozemy sobie ponarzekac przy piwku ale zebys
publicznie tak glupoty wypisywal? Zaraz sie zleca hieny.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-22 20:13:48
Autor: Michał V-R
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-21 22:59, AZ pisze:

Gupis? Na Kawasaki mozemy sobie ponarzekac przy piwku ale zebys
publicznie tak glupoty wypisywal? Zaraz sie zleca hieny.

ja nie narzekam na motocykl, tylko na hujowego importera, to chyba jest jebany mcs.
  Na motocykl nie mam powodow narzekac,bo:
1 jest najszybszy
2 jak dbasz, to mi sie nie psuje, a ja dbam
3 mam juz 100 kkm nabite i jest git (jedyne to uszczelniacze zaworow do wymiany)
5 jest najszybszy
6 .....
7 .....
8 ....
154 jest najszybszy

:-)

Data: 2011-07-22 05:50:39
Autor: Tytus z domQ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
Siemka

*** "AZ"
Czemu? Po prostu Honda dba o swoich userow i wlasciciele motocykli
innych marek sponsoruja im te posilki i koszulki :-)

Ja mysle ze na userach chont pan prezes zadowolil sie zyskiem tylko 50 ode lba.
a reszte juz doi na maxa

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-07-21 20:58:36
Autor: Roman Niewiarowski
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-21 18:59, Michał V-R pisze:

Rozumiem, ze ci, co nie na hondach to jedza wiecej i dostaja wiecej
koszulek, bo az taka rozbieznosc w cenie, to troche chore jest, az
nieprzyzwoite

Czegos nie grzmial i z przyzwoitoscia nie wyskakiwal gdy byly dni suzuki ?

pozdr
newrom
PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-21 21:25:13
Autor: Michał V-R
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-21 18:59, Michał V-R pisze:

Czegos nie grzmial i z przyzwoitoscia nie wyskakiwal gdy byly dni suzuki ?

Jakos mi umknelo, pewnie bylem na wyjezdzie.

PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
Pracuje nad tym :-)

Data: 2011-07-22 05:45:31
Autor: Tytus z domQ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
Siemka

*** "Michał V-R"

PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
Pracuje nad tym :-)

I co zrobisz wtedy z taka iloscia wolnego czasu??? Czym go wypelnisz???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-07-22 20:09:40
Autor: Michał V-R
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-22 05:45, Tytus z domQ pisze:
Siemka

*** "Michał V-R"

PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
Pracuje nad tym :-)

I co zrobisz wtedy z taka iloscia wolnego czasu??? Czym go wypelnisz???

Ja mam zawsze wolny czas i jezdze, czyli na jazde :-). Aha kupie tez jeszcze susuki i jamache, by miec taniej juz wszedzie :-)
Ale kawy sie nie pozbede, ma u mnie dozywocie :-)

Data: 2011-07-22 22:59:43
Autor: Tytus z domQ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
Siemka

*** "Michał V-R"
Ale kawy sie nie pozbede, ma u mnie dozywocie :-)

Ja wiem inwestycje w nieruchomosci - ale tu kolega chyba nie trafil...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-07-23 10:48:55
Autor: Michał V-R
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-22 22:59, Tytus z domQ pisze:
Siemka

*** "Michał V-R"
Ale kawy sie nie pozbede, ma u mnie dozywocie :-)

Ja wiem inwestycje w nieruchomosci - ale tu kolega chyba nie trafil...

oj tam, oj tam, czasami ja przetaczam, pol metra do przodu, albo do tylu. A wiesz ile mam wtedy radochy, pozniej siadam na niej i robie wycieczki palcem po mapie, mam dobra mape, to wiem gdzie moge jechac szybciej. I jak deszcz w kazdym momencie moge przerwac wycieczke i nie zmokne. :-D

A jak tam zolte?

Data: 2011-07-25 06:00:53
Autor: Tytus
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
*** Micha V-R
[...]

To nie latwiej sobie kupic taki w skali 1:48 - lepiej bedzie sie na
mapie miescil...

***A jak tam zolte?

Normalnie - zapierdala, nawet mialem w planie walke z lubelska trauma
w niedziele ale rzona ma inne plany...

Data: 2011-07-25 15:24:51
Autor: Micha V-R
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
W dniu 2011-07-25 15:00, Tytus pisze:

To nie latwiej sobie kupic taki w skali 1:48 - lepiej bedzie sie na
mapie miescil...

ale w takiej skali niemoglbym przed lachonami szpanowac a tak usiade pod blokiem na khi i wyrywam :-d

Michal V-R
gg 9409047
yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-07-25 15:47:39
Autor: Monster
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
W dniu 2011-07-25 15:24, Micha V-R pisze:
[...]

Jeli chodzi o modelarstwo to te skala do d..:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-22 00:46:46
Autor: KJ Siła Słów
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
[...]

Czyli jak masz nieHonde to przeplacasz dwie stowy i jeszcze za te kase reklamujesz markę Honda na wlasnych plecach?

Mocne.

KJ

Data: 2011-07-22 01:29:25
Autor: marider
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-22 00:46, KJ Siła Słów pisze:
[...]

Cza miec honde i yamahi. Obie sie nie psujom ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-07-20 19:55:44
Autor: Przemysaw Budnicki
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)

Data: 2011-07-13 12:02:08
Autor: Norbi
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-13 11:54, AZ pisze:

Marcin zna teorie i nie da sobie wcisnac sciemy. Aczkolwiek chcialbym go
zobaczyc jak np jakims K1200LT sklada sie przy kreceniu osemki :-)

Ale to nie zadna sciema - taka wlasnie jest teoria.
sproboj sportem sie zlozyc przy malej predkosci i zobaczysz jak pieknie wali sie w zakrecie :)

Dlatego dla takich teoretykow polecam szkolenie w Lublinie
szybko jezdzic potrafi wielu - ale jak przychodzi powoli sie krecic to juz nie udaja chojrakow :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-13 10:13:27
Autor: Piotr Klimek
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Dnia (Wed, 13 Jul 2011 12:02:08 +0200) ktos podajacy sie za Norbi
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dlatego dla takich teoretykow polecam szkolenie w Lublinie
szybko jezdzic potrafi wielu - ale jak przychodzi powoli sie krecic to juz nie udaja chojrakow :)

Ej, ale po co jezdzic powoli motocyklem? :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-07-13 12:31:36
Autor: Norbi
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
W dniu 2011-07-13 12:13, Piotr Klimek pisze:

Ej, ale po co jezdzic powoli motocyklem? :)

Jezdzic nie musisz - ale zawracac czasem trzeba

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-13 03:36:27
Autor: Bartek Kacprzak
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
On 13 Lip, 12:31, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-07-13 12:13, Piotr Klimek pisze:

> Ej, ale po co jezdzic powoli motocyklem? :)

Jezdzic nie musisz - ale zawracac czasem trzeba

Norbi
BLACK XX'03

Po co zawracac?
Lapiesz za stelaz/uchwyty z tylu i przestawiasz sprzeta.

Bartek

Data: 2011-07-13 10:39:21
Autor: AZ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-13, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Po co zawracac?
Lapiesz za stelaz/uchwyty z tylu i przestawiasz sprzeta.

Musze koniecznie zobaczyc jak robisz to z 300kg moto ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-13 12:42:08
Autor: Norbi
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-13 12:36, Bartek Kacprzak pisze:

Po co zawracac?
Lapiesz za stelaz/uchwyty z tylu i przestawiasz sprzeta.

Tak to ja YZ-te przestawiam - XX-a jakos tak srednio mi sie chce.
Mozna tez i na podnozku obrocic - tak dla szpanu :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-13 12:51:48
Autor: Qlfon
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)

Nie, nie, nie wozisz ze sobą takie coś http://tinyurl.com/pod-kolo i jak musisz zawrócić to stawiasz an tym sprzęta, prosisz przechodniów o pomoc i obracasz:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-13 10:35:17
Autor: AZ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-13, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

Jezdzic nie musisz - ale zawracac czasem trzeba

Mozna lamersko tupac nozkami przy tym, albo kulturalnie i majestatycznie
zawrocic jak ucza na szkoleniu albo na dawce - tylnym heblem ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-13 10:55:51
Autor: Piotr Klimek
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Dnia (Wed, 13 Jul 2011 12:31:36 +0200) ktos podajacy sie za Norbi
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ej, ale po co jezdzic powoli motocyklem? :)

Jezdzic nie musisz - ale zawracac czasem trzeba

Ja sie staram szybko jezdzic po duzym okregu wokol komina, wiec mi ta wiedza
w takim razie niepotrzebna :)

Data: 2011-07-13 15:16:05
Autor: Roman Niewiarowski
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
W dniu 2011-07-13 12:13, Piotr Klimek pisze:

Ej, ale po co jezdzic powoli motocyklem? :)

Zeby wrzucic lewa reka slomki do 2 butelek nie podpierajac sie noga!

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - doywocie.

Data: 2011-07-13 16:47:31
Autor: sowa
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)

Zeby wrzucic lewa reka slomki do 2 butelek nie podpierajac sie noga!

ooo o wlasnie:)
sie da sie;]

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-07-14 19:33:19
Autor: Viking
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-13 12:02, Norbi pisze:
[...]

Vitkacy!:)

Właśnie ostatnio tak z nudów kręcąc się wjechałem na jakimś placu na mała ósemkę i o zgrozo!! kiedyś jakimis wskami, hondkami przecież kręciłem jedną ręką., a XX nie mogłem sie zmieścić.. w liniach !!! szok.

zatem i mi się by przydało parę porad mimo ze niby teoretycznie 32 lata w sumie kręcę się..
  kurcze od 3 miesięcy siedzę służbowo w Lublinie ,ale nie mam tam dla Czarnuli dachu nad głową;.(

Wafel? Papcio? czytacie to?:)

Pozdr.
Tomek
XX Czarnula

Data: 2011-07-14 20:55:45
Autor: Norbi
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-14 19:33, Viking pisze:

Właśnie ostatnio tak z nudów kręcąc się wjechałem na jakimś placu na
mała ósemkę i o zgrozo!! kiedyś jakimis wskami, hondkami przecież
kręciłem jedną ręką., a XX nie mogłem sie zmieścić.. w liniach !!! szok.

X-em sie da - sprobuj R1 :)

zatem i mi się by przydało parę porad mimo ze niby teoretycznie 32 lata
w sumie kręcę się..
kurcze od 3 miesięcy siedzę służbowo w Lublinie ,ale nie mam tam dla
Czarnuli dachu nad głową;.(

No to 2 ta sobote od rana jedziesz na szkolenie :)
Lublin - tor kartingowy :) OIDP ostatnie w tym roku

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-14 22:03:25
Autor: Viking
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
W dniu 2011-07-14 20:55, Norbi pisze:
[...]

  a widzisz!
dupa blada mam W Lublę nawet do końca roku fajne mieszkano służbowe. ale nie mam gdzie Czarnuli tam trzymać. A teraz zabieram dzieci do siebie z okazji urlopu wiec nawet moto idzie spac.
ALe skoro Norbi mowi ze sie XX da sie.. chmm dopsz.. zatem będę kombinowal...:)

pozdr.
Tomek
XX Czarnula.

Data: 2011-07-13 15:35:26
Autor: Arni
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Norbi pisze:
[...]

a ironii nie zauwaybys nawet gdyby kopnea Cie w dupe....
Ja w tamtej dyskusji nie bralem udzialu a haso o "pozycji" to juz niemal "biay merol" (tez pewnie nie kojarzysz)

Data: 2011-07-13 17:51:48
Autor: Norbi
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
W dniu 2011-07-13 15:35, Arni pisze:

a ironii nie zauwaybys nawet gdyby kopnea Cie w dupe....
Ja w tamtej dyskusji nie bralem udzialu a haso o "pozycji" to juz
niemal "biay merol" (tez pewnie nie kojarzysz)

Ajroniu ponial - ale wiesz - po prostu bez sensu nabijasz sobie ilosc wyslanych postow nie wnoszac nic do dyskusji - tylko napierdzielanie
sie w domysle z kolegi jezdzacego takim moturem na K...
i koniecznosc wyszukiwania przez osobe pytajaca a nie zorientowana w temacie o co chodzi...

Swego czasu jeszcze podawano statystyki ile kto napisal to chociaz mialbys radoche ze sie znalazles w Top 10 :)

I dziwic sie ze ludzie wola gdzie indziej pytac bo tu na fachowa odpowiedz rzadko kiedy mozna liczyc - srednio na 100 postow 2 odpowiedzi w temacie :P

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-13 18:48:18
Autor: Arni
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Norbi pisze:

Ajroniu ponial - ale wiesz - po prostu bez sensu nabijasz sobie ilosc wyslanych postow nie wnoszac nic do dyskusji - tylko napierdzielanie
sie w domysle z kolegi jezdzacego takim moturem na K...

a widzisz... nie trafies :)
generalnie mao sie odzywam bo "wszystko juz byo", czasem sobie cos palne w duchu starego precla z dystansu. ALe jesli jest szansa wypowiedziec sie merytorycznie to sie staram.

Swego czasu jeszcze podawano statystyki ile kto napisal to chociaz mialbys radoche ze sie znalazles w Top 10 :)

juz dawno miney czasy, kiedy bycie w TOP10 sprawiao mi radoche.

Data: 2011-08-15 02:50:27
Autor: Watson
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
On 13 Lip, 15:35, Arni <a...@no.spam.pl> wrote:
Norbi pisze:

> [...]

Ja w tamtej dyskusji nie bralem udzialu a haso o "pozycji" to juz
niemal "biay merol" (tez pewnie nie kojarzysz)

Koledzy oczywiscie zauwazyli duza tylna zebatke oraz zmieniona
kierownice na wysoka?
Moim zdaniem przy tak gwaltowynych zmianach kierunku wszelki zmiany
dosiadu powodowaly by tylko straty czasowe.
Gosc jedzie optymalnie, szybko i pynnie. Bardzo ladnie pracuje
sprzeglem i hamulcami.

wats.

Data: 2011-07-13 07:52:35
Autor: Marcin N
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Uytkownik "Arni"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:ivi6un$h6h$1@inews.gazeta.pl...

Daniel Kowalski pisze:
http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-honda-cbr600-video/

Przepraszam, jeli byo.

nie przepraszaj tylko pomyl o ile szybciej by przejecha gdyby mia
prawidow pozycje

===========

Czytaem ostatnio (tak wiem, czytanie to bezsensowne wkuwanie teorii - pitnowane przez niektrych na tej grupie) o gymkhanie. Gymkhana to wanie taki tor przeszkd jak na filmie powyej. Ot jakie polskie asy prbuj tumaczy, e do najlepszego pokonywania toru wymagany jest tzw. przeciwsiad. Myl, e AZ czuby si tu jak ryba w wodzie.

Inna sprawa, e go z filmu - definitywnie neguje t teori. Mi te jako si ona nie klei. Przeciwsiad powoduje, e atwiej "pooy" motocykl, ale w aden sposb nie przyspiesza pokonywania przeszkd.

Data: 2011-07-13 07:25:29
Autor: AZ
Gdzie ucz± tak je¼dziæ? ;-)
On 2011-07-13, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...] Otóż jakieś polskie asy próbują tłumaczyć, że do najlepszego pokonywania toru wymagany jest tzw. przeciwsiad. Myślę, że AZ czułby się tu jak ryba w wodzie.

A Ty jak zwykle pieprzysz bo pieprzysz :-) Musisz to koniecznie
powiedziec asom z CSP w Legionowie ktorzy szkola sie gdzies we Francji,
ze ta ich cala teoria jest gowno warta.

http://www.youtube.com/watch?v=h4ZdwUoyb90

Temu tez to powiedz.

Inna sprawa, że gość z filmu - definitywnie neguje tę teorię. Mi też jakoś się ona nie klei. Przeciwsiad powoduje, że łatwiej "położyć" motocykl, ale w żaden sposób nie przyspiesza pokonywania przeszkód.
A moze lepiej sprawdzisz to w praktyce?

http://acmotors.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=185:gymkhana-gdask&catid=9:aktualnoci&Itemid=13

Mysle, ze ze swoja wiedza polozysz tam wszystkich na lopatki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-13 09:38:53
Autor: Marcin N
Gdzie ucz± tak je¼dziæ? ;-)

On 2011-07-13, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

=========

Gość na filmie nie stosuje przeciwsiadu. Nie bardzo więc rozumiem, co próbujesz udowodnić.

Jeśli masz linka do "całej tej teorii" gości z CSP - chętnie poczytam. Po co mam wyważać otwarte drzwi? Jeszcze sobie wyrobię jakieś niepotrzebne nawyki i będę musiał potem się gimnastykować językowo, żeby wykazać, że są słuszne.

ps. Zawalone kodowanie to u mnie czy u Ciebie?

Data: 2011-07-13 07:54:09
Autor: AZ
Gdzie ucz± tak je¼dziæ? ;-)
On 2011-07-13, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Gość na filmie nie stosuje przeciwsiadu. Nie bardzo więc rozumiem, co próbujesz udowodnić.

Ale wychyla sie w druga strone a jak juz wiemy jest to be.

[...]

Teoria zostala w glowie uczestnikow szkolenia. Skoro uwazasz, ze da sie
przy mniejszych predkosciach manewrowac nie kontrujac cialem to sobie
uwazaj. Owszem, zeby moto sie nie walnelo mozna zrobic to gazem ale to
zalezy od tego czy jest na to miejsce.

ps. Zawalone kodowanie to u mnie czy u Ciebie?
Raczej u Ciebie, moglbys juz zmienic to cos na czytnik do grup.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-13 10:58:00
Autor: masti
Gdzie ucz tak jedzi? ;-)
Dnia pięknego Tue, 12 Jul 2011 21:13:48 +0200 osobnik zwany Daniel
Kowalski wystukał:

http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-honda-cbr600-video/

Przepraszam, jeśli było.

taką popierdułką.
Tu masz 400kg Harleyem :)
http://www.youtube.com/watch?v=a-DC2Ae49ww

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-07-13 11:02:51
Autor: AZ
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
On 2011-07-13, masti <gone@to.hell> wrote:

taką popierdułką.
Tu masz 400kg Harleyem :)
http://www.youtube.com/watch?v=a-DC2Ae49ww

Pomysl co by osiagneli majac poprawna pozycje.

BPNMSP
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-13 17:49:03
Autor: kakmar
Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
Dnia 12.07.2011 Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał/a:
http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-honda-cbr600-video/

Przepraszam, jeśli było.

No od dawna piszę że to b.dobry sprzęt na miasto.

--
kakmaratgmaildotcom és jó olcsó bor

Data: 2011-07-21 19:45:03
Autor: Qlfon