Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?

Data: 2012-11-19 04:57:04
Autor: Dman666
Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
On Monday, November 19, 2012 1:49:58 PM UTC+1, Dman666 wrote:

Dla zainteresowanych: efektownie to wyglada, w podobie jak na ponizszym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=311Qzcz_wy0 --
 Dman-666

Data: 2012-11-19 14:10:53
Autor: omega_fan
On 11/19/2012 01:57 PM, Dman666 wrote:
On Monday, November 19, 2012 1:49:58 PM UTC+1, Dman666 wrote:

Dla zainteresowanych: efektownie to wyglada, w podobie jak na ponizszym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=311Qzcz_wy0

Nie szukaj serwisu Webasto, tylko Ebespacher - bo wlasnie takiej firmy
dogrzewacz posiadasz.

Mozesz do niego zajrzec sam, nie jest to specjalnie trudne.
Tam nie ma zadnego filtra.

Dym swiadczy o nieprawidlowym przebiegu procesu spalania, co moze byc
wynikiem zawalonego sitka / uszkodzonej swiecy zarowej albo wentylatorka
dmuchajacego powietrze do pieca.

Data: 2012-11-19 05:29:43
Autor: Dman666
On Monday, November 19, 2012 2:10:55 PM UTC+1, omega_fan wrote:
On 11/19/2012 01:57 PM, Dman666 wrote:

Nie szukaj serwisu Webasto, tylko Ebespacher - bo wlasnie takiej firmy

dogrzewacz posiadasz.

Z tego co wiem byly egzemplarze Eberspachr i Webasto. Ja mam sterowanie z kabiny ze sterownikiem "Webasto"(moge grzac na na postoju).

Cos takiego:
http://www.martin.w.tkb.pl/webasto/0.jpg

Mozesz do niego zajrzec sam, nie jest to specjalnie trudne.

Nie posiadam aktualnie takich mozliwosci/czasu :/
 Stad pytanie o kogos ogarniajacgo temat w DC.
--
Dman-666

Data: 2012-11-19 14:54:02
Autor: omega_fan
Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
dogrzewacz posiadasz.

Z tego co wiem byly egzemplarze Eberspachr i Webasto. Ja mam sterowanie z kabiny ze sterownikiem "Webasto"(moge grzac na na postoju).

Ktory rocznik auta, diesel czy benzyna?
Wedlug mojej wiedzy wszystkie S/G/A posiadaly piece firmy Eberspacher,
rozniace sie tylko konkretnymi modelami pieca. Standardowo (zawsze) piec
dziala jako dogrzewacz silnika, opcjonalnie jako niezalezne ogrzewanie
postojowe.

Cos takiego:
http://www.martin.w.tkb.pl/webasto/0.jpg

To jest tylko sterownik zegarowy firmy Webasto, nic wiecej.
Po prostu ktos rozbudowal fabryczny uklad dogrzewacza o funkcje
ogrzewania postojowego - rowniez nie jest to specjalnie trudne zadanie.

Ja mam fabrycznie ogrzewanie postojowe, z drugim akumulatorem pod
siedzeniem pasazera i sterowaniem w podsufitce kolo lusterka.

Data: 2012-11-19 08:31:01
Autor: Dman666
On Monday, November 19, 2012 2:54:03 PM UTC+1, omega_fan wrote:
Ktory rocznik auta, diesel czy benzyna?

1,9 2004

[...]

hmmm...

> [...]

Po prostu ktos rozbudowal fabryczny uklad dogrzewacza o funkcje

ogrzewania postojowego - rowniez nie jest to specjalnie trudne zadanie.

IMO bylo to fabrycznie montowane u F.

--
Dman-666

Data: 2012-11-20 09:02:15
Autor: omega_fan
On 11/19/2012 05:31 PM, Dman666 wrote:
On Monday, November 19, 2012 2:54:03 PM UTC+1, omega_fan wrote:
Ktory rocznik auta, diesel czy benzyna?

1,9 2004

Masz pewnie standardowy piec Eberspacher D5W albo D5WS (ten ostatni jest
fabrycznie przystosowany do funkcji ogrzewania postojowego).

Zeby potwierdzic model pieca na 100% mozesz sie podlaczyc VAG-COMem i
sprawdzic modul dogrzewacza, bedziesz tam mial napisane jaki jest
sterownik pieca.

Data: 2012-11-20 12:44:06
Autor: Dman666
On Tuesday, November 20, 2012 9:02:16 AM UTC+1, omega_fan wrote:

Zeby potwierdzic model pieca na 100% mozesz sie podlaczyc VAG-COMem i

sprawdzic modul dogrzewacza, bedziesz tam mial napisane jaki jest

sterownik pieca.

U Right...poszukam kogos z kablem...trza by sie dokaldnie rozeznac najpierwej co tam zadymia...no chyba, ze <ogloszenie> ktos z grupy ma na podoredziu kabel z vagiem </ogloszenie>;)
--
Dman-666

Data: 2012-11-21 08:27:03
Autor: omega_fan
[...]

Moze sobie zakup :) przydaje sie.
Widze na pewnym portalu aukcyjnym, ze za 30 zl da sie kupic.

Data: 2012-11-19 16:09:06
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-11-19 14:29, Dman666 pisze:
Nie posiadam aktualnie takich mozliwosci/czasu :/

Stad pytanie o kogos ogarniajacgo temat w DC.

Od razu kup sobie koszyk i świece żarową do Twojego modelu ale oryginał. Nie oszczędzaj na tym.

Ja w zeszłym roku miałem taki sam problem i udałem się do serwisu bo temperatury były niskie by samemu na dworze grzebać. Skroili mnie na 5 stów, a w tym roku problem powrócił i się zagotowałem.

Olałem fiutów i wziąłem się sam za to. Problem jest trochę z wyciągnięciem piecyka, bo sama wymiana koszyka i żarnika to pikuś. Koszyk miałem przepalony doszczętnie. Świadczy o tym, że zamiast wstawić oryginał niemiecki wstawiają huje jakieś chińskie gówno z allegro za 15 zł. Upewnij się że wstawią Ci oryginał. Lepiej być przy tej usłudze.

Teraz pięknie mi odpala i dymka nie puszcza.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-11-19 08:38:19
Autor: Dman666
Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
On Monday, November 19, 2012 4:09:07 PM UTC+1, Krzysztof 45 wrote:

Od razu kup sobie koszyk i ¶wiece żarow± do Twojego modelu ale oryginał. Nie oszczędzaj na tym.
Gdzies wyczytalem to co piszesz...podobno chinole wlasnie tak maja. Ale gdzie kupic/jak rozpoznac ori?

Ja w zeszłym roku miałem taki sam problem i udałem się do serwisu bo temperatury były niskie by samemu na dworze grzebać. Skroili mnie na 5 stów, a w tym roku problem powrócił i się zagotowałem.

Nawet sie nie dziwie.

Olałem fiutów i wzi±łem się sam za to. Problem jest trochę z wyci±gnięciem piecyka, bo sama wymiana koszyka i żarnika to piku¶.. Upewnij się że wstawi± Ci oryginał. Lepiej być przy tej usłudze.

OK.

--
Dman-666

Data: 2012-11-19 19:36:54
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-11-19 17:38, Dman666 pisze:
[...]

Kiedy¶ do DW50 palnik kupowałem gdzie¶ w Rembertowie. Poguglaj je¶li istnieje to człeka znajdziesz.

Nie polecam zakładu na Woli na Syreny - go¶ć niekompetentny, wzi±ł elektronikę z powyższego piecyka, po miesi±cu stwierdził że jest uszkodzona i nie do naprawienia. Wkurzyłem się wzi±łem pod lupę, znalazłem upalon± ¶cieżkę zasilania, zrobiłem krosa i działało u mnie do końca pojazdu w moich rękach.

Pozdrawiam !

Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?