Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?

Data: 2012-11-19 16:04:38
Autor: Iglo
Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
Spróbuj tutaj:

http://www.ogrzewania.pl/

Warszawa - Rembertów

Data: 2012-11-19 08:42:04
Autor: Dman666
Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
On Monday, November 19, 2012 4:04:40 PM UTC+1, Iglo wrote:
Spróbuj tutaj:
http://www.ogrzewania.pl/
Warszawa - Rembertów

Ok...drudzy w kolejce do sprawdzenia.
Dzieki.

--
Dman-666

Data: 2012-11-19 19:39:58
Autor: Cezary Daniluk
Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
W dniu 2012-11-19 16:04, Iglo pisze:
SprĂłbuj tutaj:

http://www.ogrzewania.pl/

Warszawa - RembertĂłw

Oooooo u tego ja kupowałem palnik.

Pozdro !

Data: 2012-11-20 13:03:01
Autor: Dman666
On Monday, November 19, 2012 7:40:00 PM UTC+1, Cezary Daniluk wrote:
> http://www.ogrzewania.pl/

> Warszawa - Rembertów

Oooooo u tego ja kupowałem palnik.
Znaczy sie "rekomendacja"
ok.
--
Dman-666

Data: 2012-11-21 20:13:20
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-11-20 22:03, Dman666 pisze:
[...]

He he, ale ja tylko kupowałem palnik do samodzielnego montażu :D aczkolwiek cenę miał całkiem przyjemną porównując do innych źródeł.
Nie pamiętam jak to się kształtowało cenowo bo to było już z 5 lat temu :)

Pozdrawiam.

PS:
Aaaa i on miał na stanie od ręki palnik do mojego zabytku.

Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?