Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?

Data: 2009-11-26 21:19:01
Autor: Max_P
Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?

"C.K." <czarox@poczta.onet.pl>

Jeśli ktoś zna sprawdzony warsztat to proszę o namiary.
No i żeby cena była rozsądna bo w jednym warsztacie krzyknęli 170zł a nowe tarcze 250 zł, więc za tyle to nie będę się bawił w toczenie.

Myślałem, ze gdzie jak gdzie, ale w DC się takimi rzeczami nie bawią defaultowo.

Max

Data: 2009-11-26 20:58:39
Autor: masti
Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?
Dnia pięknego Thu, 26 Nov 2009 21:19:01 +0100, osobnik zwany Max_P
wystukał:

"C.K." <czarox@poczta.onet.pl>

JeÂśli ktoÂś zna sprawdzony warsztat to proszĂŞ o namiary. No i Âżeby cena
byÂła rozsÂądna bo w jednym warsztacie krzyknĂŞli 170zÂł a nowe tarcze 250
zÂł, wiĂŞc za tyle to nie bĂŞdĂŞ siĂŞ bawiÂł w toczenie.

MyÂślaÂłem, ze gdzie jak gdzie, ale w DC siĂŞ takimi rzeczami nie bawiÂą
defaultowo.

gdyĹź albowiem?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?