Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?

Data: 2009-11-26 23:56:18
Autor: nom
Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?

Użytkownik "C.K." <czarox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hem3s6$mii$1news.onet.pl...

No i żeby cena była rozsądna bo w jednym warsztacie krzyknęli 170zł a nowe tarcze 250 zł, więc za tyle to nie będę się bawił w toczenie.

Jaki to samochód, albo jakie ma tarcze?

Data: 2009-11-27 10:38:40
Autor: C.K.
Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?

No i żeby cena była rozsądna bo w jednym warsztacie krzyknęli 170zł a nowe tarcze 250 zł, więc za tyle to nie będę się bawił w toczenie.

Jaki to samochód, albo jakie ma tarcze?

Focus, tarcze Motorcraft, czyli standard.
Są jakieś Konaco, Quinton i inne po 100 zł ale cena wydaje mi się podejrzanie niska. Nie chce jakoś szczególnie oszczędzać na hamulcach. W tej chwili przy hamowaniu z prędkości powyżej 100km/h czuję lekkie bicie kierownicy, przy mniejszych prędkościach nie. Felgi wyprostowałem, koła wyważone więc popatrzyłem na tarcze i widzę że jest mały rant. Jeśli da się to skorygować na tokarce to nie będę wymieniał wszystkiego bo przy okazji klocki tez by wypadało. Tylko to ma sens za np. 100 zł, jak mam wydać bez mała 200 zł za toczenie to wymieniam wszystko i nie wnikam.

CK

Data: 2009-11-29 18:23:11
Autor: Piotrek
Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?
Focus, tarcze Motorcraft, czyli standard.

kup ATE - bedzie taniej i lepiej niz motorcraft.

albo poszukaj Mikody :) nawet nacinane sa w dobrej cenie a znam wiele osob co sobie chwala te tarcze.
ja jeszcze nie testowalem bo poki co jakos wierny ATE jestem :)

--
pzdr
piotrek

Gdzie w DC przetoczyć tarcze hamulcowe ?