Gdzie w DC ręczne mycie auta - trudne przypadki

Data: 2010-08-03 20:22:12
Autor: masti
Gdzie w DC ręczne mycie auta - trudne przypadki
Dnia pięknego Tue, 03 Aug 2010 22:11:02 +0200, osobnik zwany Aleksander
wystukał:

Gdzie w Warszawie umyją autko tak, żeby przywrócić mu "fabryczną"
świeżość, czyli pozbędą się wszystkich plamek, kropek, resztek po
owadach itd. (fajnie jakby na koniec nawoskowali... czy cokolwiek, co
sprawi, że następne mycie będzie prostsze, a brud będzie się mniej
czepiać)

RoboWash ale ręcznie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Gdzie w DC ręczne mycie auta - trudne przypadki