Gdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?

Data: 2012-03-25 14:27:32
Autor: XYZ
Gdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?
W związku z poprzednim wątkiem dot. karty debetowej w Polbanku, i rezygnacją z którą pewnie będę musiał poczekać, chciałbym wykonać 5 transakcji do końca miesiąca. Niestety jestem za granicą i karty nie mam fizycznie przy sobie.

W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty? Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują 1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł

Data: 2012-03-25 14:48:52
Autor: Michał Pysz
W dniu 2012-03-25 14:27, XYZ pisze:
[...]

Możesz mieć nadpłatę w allegro.

mp.

Data: 2012-03-25 18:09:48
Autor: xbartx
Dnia Sun, 25 Mar 2012 14:27:32 +0200, XYZ napisał(a):

W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty?
Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

Możesz też jakaś dotację puścić na coś co lubisz albo używasz.

Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują
1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł

No można mieć nadpłatę jak już Ci napisał Michał.
No i możesz też zapłacić skoro to tylko jeden miesiąc tak ma być, chyba się nic wielkiego nie stanie ;)

Data: 2012-03-26 14:48:02
Autor: PKL
Dnia 25.03.2012 XYZ <junk@mail.bin> napisał/a:
W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty? Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

obciążyć jej przez paypal'a nie da się ?
a później nawet zwrócić to na konto swoje ?
pewnie jakąś tam prowizję za to pobiorą przy okazji

Data: 2012-03-26 17:02:44
Autor: Waldek

Użytkownik "PKL" <spamPKL@in.lublin.pl> napisał w wiadomości news:slrnjn10d2.c0j.spamPKLbeerland.in.lublin.pl...
[...]

Pewnie da sie, IMO szybciej SkyCash

Data: 2012-03-26 20:41:45
Autor: MarcinK
Gdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?

Pewnie da sie, IMO szybciej SkyCash

ale SkyCash to tylko Visa

Gdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?