Gdzie w Katowicach/okolicy pomacać okular y Shimano?

Data: 2009-12-21 18:11:18
Autor: szaman
Gdzie w Katowicach/okolicy pomacać okular y Shimano?
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Witam!
W zasadzie pytanie jak w temacie, czyli: w którym
katowickim/mysłowickim/jaworznickim/chrzanowskim/sosnowieckim/okolicznym
sklepie mogę pomacać i przymierzyć okulary Shimano? Interesuje mnie w
zasadzie jeden model: Solstice, a do niego zacisk RX do szkieł
korekcyjnych.
Ewentualnie: jakie inne okulary sportowe z wymiennymi szkłami i możliwością
wsadzenia szkieł korekcyjnych można kupić w okolicy? Poza Rudy Project,
ponieważ 700zł to cena "nieco" zaporowa.

Głowy nei dam, ale chyba na pl. Wolności na pięterku były jakieś.
Albo na Sokolskiej.
Przynajmniej rok temu w jednym z nich były...

sz

Gdzie w Katowicach/okolicy pomacać okular y Shimano?