Gdzie w Krakowie mycie silnika i podwozia (zachlapany olejem)

Data: 2014-08-24 07:59:32
Autor: megrimsES
Gdzie w Krakowie mycie silnika i podwozia (zachlapany olejem)
W dniu 2014-08-22 o 10:02, Jarek Pudelko pisze:
Czesc

Jako, ze usunalem (jak mi sie wydaje) przyczyne wycieku oleju :) musze
wymyc podwozie i silnik. Poszukiwana jest zatem myjnia, ktora:

1. Odkreci bez marudzenia oslony pod silnikiem
2. Wymyje te oslony oraz zamocowana na nich pianke wygluszajaca
3. Wymyje silnik od spodu oraz CALE podwozie auta (niestety ped
powietrza "rozciagal" wyciekajacy olej po calym podwoziu :)
4. Przykreci oslony tak, zeby nie odpadly :)
5. Wezmie za to przyzwoite pieniadze

Za duze wymagania? Bo juz zaliczylem dwa podejscie i "eeee...ubrudzimy
sie olejem jak bedziemy odkrecac oslony" :)

Jeśli mechanik uszczelnił silnik, to on powinien wymyć syf w takim
zakresie, a jakim powinno się to robić. Jeśli sam to robiłeś, to
są specjalne preparaty do takich rzeczy. Myślę TYLKO o osłownie.

Jeśli chcesz specjalnie myć spód auta, to chyba bez sensu. IMO osłona
pod silnikiem - rozumiem. Ale podwozie? Za rok nie będzie śladu. O ile
nie kapie Tobie z auta na kostkÄ™ na posesji (to jest wkurwiajÄ…ce) to ja
bym to olał. Ja mam niestety jedną poważna plamę od 3 lat po rozwaleniu
miski olejowej przez pracownika.

Gdzie w Krakowie mycie silnika i podwozia (zachlapany olejem)