Gdzie w Łodzi nagwintują mi rurę sterową? I wymi ana rury w sztywnym widelcu?

Data: 2009-09-08 05:28:14
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Gdzie w Łodzi nagwintują mi rurę sterową? I wymi ana rury w sztywnym widelcu?
Wie ktoś gdzie w Łodzi nagwintują mi widelec pod klasyczne (skręcane)
stery?
Dorwałem w końcu sztywny widelec (Treka z CrMo:D), tyle że rura jest
za krótka na Ahead (tak jest teraz) w moim rowerze.
Ile takie cos moze kosztowac?

Pytalem sie u mnie (Pabianice), ale nikt tego nie zrobi, tylko Łódź.

Można jakoś wymienić tą rurę kiedyś na dłuższą? Wiem, że w
amortyzatorach tak się da, ale w sztywnym? Spawanie czy coś wchodzi w
grę?

Data: 2009-09-08 06:40:01
Autor: tadek
On 8 Wrz, 14:28, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:
[...]

Właśnie znajomemu pękła rura sterowa widelca sztywnego / żadnych
przeróbek-po prostu ze starości, zmęczenie materiału/ .Jechał jak mówi
z 15 km do pracy. Wynik: lewa ręka w gipsie jakieś śruby, blaszki
zainstalowane w ręce. Tydzień w szpitalu. Poturbowane kolano i bark,
zdarta "politura". Odradzam wszelkie spawania i przeróbki

Data: 2009-09-08 14:47:56
Autor: PeJot
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

Można jakoś wymienić tą rurę kiedyś na dłuższą? Wiem, że w
amortyzatorach tak się da, ale w sztywnym? Spawanie czy coś wchodzi w
grę?

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-08 05:58:18
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 8 Wrz, 14:47, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

> Można jakoś wymienić tą rurę kiedyś na dłuższą? Wiem, że w
> amortyzatorach tak się da, ale w sztywnym? Spawanie czy coś wchodzi w
> grę?

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne.
Nowy u Kondeja kosztuje 150zl+przesylka, a podobno sie gnie, u
Orlowskiego napewno drozej, a na aukcji nie znajde z CrMo z dluga rura
sterowa...
To moze przekroczyc te 150?

Data: 2009-09-09 07:26:04
Autor: PeJot
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

[...]

Masz za duże wymagania, chcesz aby było lekkie i tanie. Dospawanie kawałka rury nie wchodzi w grę, tu trzeba raczej tulejować i osadzać przedłużenie na kleju. Dawcę przedłużenia łatwo znaleźć, tuleję trzeba wykonać w miarę precyzyjnie ( klej lubi szczelinę ) i nie z byle czego.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-09 09:28:11
Autor: live_evil
PeJot pisze:

[...]

Nie musi być klejone. Można rurę sterową przeciąć w połowie długości, nabić tuleję na obie części rury sterowej i lutować mosiądzem. Jeździłem na czymś takim przez wiele lat.

--
live_evil

Data: 2009-09-09 09:45:36
Autor: PeJot
live_evil pisze:
PeJot pisze:

[...]

Też rozwiązanie, pytanie co wyjdzie taniej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-08 16:00:31
Autor: Raist
Użytkownik "Michał 'miok' Rzeźnik" <michal.r90@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d6698d6-0cd2-4310-9ae5-51242281dff9t2g2000yqn.googlegroups.com...
Można jakoś wymienić tą rurę kiedyś na dłuższą? Wiem, że w
amortyzatorach tak się da, ale w sztywnym? Spawanie czy coś wchodzi w
grę?

zobacz to:
http://www.allegro.pl/item704584964_adapter_przedluzacz_za_krotkiej_rury_widelca.html

Raist

Data: 2009-09-08 10:42:35
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 8 Wrz, 16:00, "Raist" <robike@@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Michał 'miok' Rzeźnik" <michal....@gmail.com> napisał w
[...]

Sęk w tym, ze chcialem rower odchudzic, a tu dochodzi dodatkowa
komplikacja + masa

Gdzie w Łodzi nagwintują mi rurę sterową? I wymi ana rury w sztywnym widelcu?