Gdzie w Łodzi sprawdzę wtryski common rail (JTD)

Data: 2009-07-16 12:07:48
Autor: krzysiek82
Gdzie w Łodzi sprawdzę wtryski common rail (JTD)
Witajcie
Wpadł mi w ręce silnik kompletny wraz z wtryskami do 1.9JTD. Będę miał na zapas jak mój się sypnie, lub wtryski padną. Sprawdzę sobie kompresje to będę wiedział czy jest ok. Pytanie jednak dotyczy wtrysków gdzie w łodzi oddać je do zbadania czy nie leją i są ok?

--
krzysiek82

Data: 2009-07-16 03:56:00
Autor: hamberg
On 16 Lip, 12:07, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
[...]

a po co Ci ten silnik? dlaczego zakladasz ze Twoj ma sie sypnac? - az
takiego trupa kupiles?

Gdzie w Łodzi sprawdzę wtryski common rail (JTD)