Gdzie w PL mozna kupic AMD Opteron

Data: 2013-02-13 22:36:28
Autor: atm
Gdzie w PL mozna kupic AMD Opteron
Konkretnie mam na mysli serie 6300 np: 6386?
Jeszcze gdyby znalazla sie plyta dwuprocesorowa pod ten uklad,
w miare wspolczesnie wyposazona.... to bylaby pelnia szczescia.
Cos nie ciesza sie Opteronki zbyt wielka popularnoscia.

Data: 2013-02-14 08:30:42
Autor: Chris
Gdzie w PL mozna kupic AMD Opteron
atm nabazgral(a):

[...]

http://solar.actina.pl/kontakt

Zadzwon bo wszystko jest na zamówienie. Z czego co widze to sa plyty Asusa albo Supermicro.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Gdzie w PL mozna kupic AMD Opteron