Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Gdzie w PL najwiÄ™kszy tor gokartowy ? Lub m inimalnie mniejszy ale godnyt polecenia ... (mo że ogólnopolski spocik PMS na kartach?)

Gdzie w PL największy tor gokartowy ? Lub m inimalnie mniejszy ale godnyt polecenia ... (mo że ogólnopolski spocik PMS na kartach?)

Data: 2011-05-31 00:59:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Gdzie w PL największy tor gokartowy ? Lub m inimalnie mniejszy ale godnyt polecenia ... (mo że ogólnopolski spocik PMS na kartach?)
Coś się rozpisałem ostatnio.

Poszukuję największego toru gokartowego w PL. Przyczaiłem na razie rcw.waw.pl, na stronie wygląda obiecująco.

ByÅ‚em w ten weekend w BlueCity  -  tor króciutki, ceny pomijam, ale spodobaÅ‚a mi siÄ™ "profeska" caÅ‚ego toru - przejrzyÅ›cie, intuicyjnie, etc.

Może ktoś coś polecić ? Chciałbym jednak pościgać się na torze gdzie okrążenie trwa ponad minutę (tak, wiem, na 400 metrowym torze też mogę zrobić taki czas ;P) ...

Od razu dodam, że byłem dziś na inspekcji w Siechnicach pod Wro, i tamten tor totalnie odpada za pełną lamerkę obsługi/sprzętu/oświetlenia/zapachu na hali ... Zamiast smrodu zdechłego kota wolę zapach spalin 2takta.

Może ktoś polecić coś bez zastrzeżeń ?

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-05-30 23:16:16
Autor: Rafał Grzelak
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Coś się rozpisałem ostatnio.

Poszukuję największego toru gokartowego w PL. Przyczaiłem na razie
rcw.waw.pl, na stronie wyglÄ…da obiecujÄ…co.

ByÅ‚em w ten weekend w BlueCity  -  tor króciutki, ceny pomijam, ale
spodobała mi się "profeska" całego toru - przejrzyście, intuicyjnie,
etc.

Może ktoś coś polecić ? Chciałbym jednak pościgać się na torze gdzie
okrążenie trwa ponad minutę (tak, wiem, na 400 metrowym torze też
mogę zrobić taki czas ;P) ...

Podobno jednym z lepsiejszych w okolicach waw jest Imola - bylem pare
razy, podobalo mi sie, ale porownanie moge miec slabe, bo np. w
bluecity nie bylem (odwiedzilem pare razy jakies mniejsze przybytki).

A najwiekszy tor gokartowy w kraju to chyba Radom. :) www.tor.radom.pl
Co ciekawe - maja taniej niz na imoli...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-31 01:35:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-31 01:16, Rafał Grzelak pisze:

A najwiekszy tor gokartowy w kraju to chyba Radom. :)
www.tor.radom.pl
Co ciekawe - maja taniej niz na imoli...

PatrzÄ…c na fotki - tor zacny, ale tylko w deszczu ;/

Przy standardowej mocy kartów, to na asfalcie nie mata się uślizgnąć, czyli jak podejrzewam, robi się tam stricte czasówki polegające na wciśnięciu gazu w podłogę i szukania najoptymalniejszego toru jazdy.

Jeśli się mylę, i można bączka jednak walnąć, popraw mnie prosżę.

Data: 2011-05-31 00:42:52
Autor: to
Gdzie w PL najwiêkszy tor gokartowy ? Lub minimalnie mniejszy ale godnyt polecenia ... (mo¿e ogólnopolski spocik PMS na kartach?)
begin Rafał \"SP\" Gil
Jeśli się mylę, i można bączka jednak walnąć, popraw mnie prosżę.

To jest zawsze możliwe, ale nie jestem pewien, czy współkartowicze będą zadowoleni.

Data: 2011-05-31 11:10:49
Autor: Rafał Grzelak
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

[...]

Bo to jest pewnie tor wyscigowy, a nie driftowy. :)
Na imoli poslizgi uskuteczniac, a kiedys jak jechalem w Forcie Wola, to
kart nawet na prostej potrafil zarzucic...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-31 08:52:22
Autor: ptoki
On May 31, 1:16 am, Rafa³ Grzelak <s...@spam.com> wrote:
"Rafa³ \"SP\" Gil" wrote:
> [...]

> etc.

> Mo¿e kto¶ co¶ poleciæ ? Chcia³bym jednak po¶cigaæ siê na torze gdzie
> okr±¿enie trwa ponad minutê (tak, wiem, na 400 metrowym torze te¿
> mogê zrobiæ taki czas ;P) ...

Podobno jednym z lepsiejszych w okolicach waw jest Imola - bylem pare
razy, podobalo mi sie, ale porownanie moge miec slabe, bo np. w
bluecity nie bylem (odwiedzilem pare razy jakies mniejsze przybytki).

A najwiekszy tor gokartowy w kraju to chyba Radom. :)www.tor.radom.pl
Co ciekawe - maja taniej niz na imoli...

Nie tak ladny ale duzy jest pod czestochowa.
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&q=&aq=&sll=50.781276,19.010425&sspn=0.01742,0.038581&ie=UTF8&t=h&rq=1&ev=zi&split=1&radius=1.01&ll=50.782266,19.003011&spn=0.004355,0.009645&z=17
Zaleta chyba taka ze jest darmowy i czasem tam ktos jezdzi...

Data: 2011-05-31 18:22:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-31 17:52, ptoki pisze:

[...]

Że, co ? Stoją zatankowane karty po brzegi z napisem : Ujeżdżaj mnie ?

Data: 2011-06-03 10:56:53
Autor: ptoki

Rafa³ SP Gil wrote:
> [...]

> Zaleta chyba taka ze jest darmowy i czasem tam ktos jezdzi...

¯e, co ? Stoj± zatankowane karty po brzegi z napisem : Uje¿d¿aj
mnie ?

Nie widze w pytaniu nic na temat gokartow.  Co ci sie nie podoba w
odpowiedzi?

Data: 2011-05-31 08:52:35
Autor: Tomasz Pyra
[...]

W Kia Lotos Race, to właśnie tam najlepsze czasy okrążenia są najdłuższe.

W Poznaniu na Torze Poznań jest tor kartingowy 1480x12m - wydaje mi się że ten będzie najdłuższy.

Data: 2011-05-31 09:28:26
Autor: omega_fan
On 05/31/2011 12:59 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

kota wolÄ™ zapach spalin 2takta.

Może ktoś polecić coś bez zastrzeżeń ?

A może Vallrav Race Center - Stary Kisielin koło Zielonej Góry?
http://www.wallravracecenter.com/

Data: 2011-05-31 15:09:26
Autor: venioo
W dniu 2011-05-31 09:28, omega_fan pisze:

A może Vallrav Race Center - Stary Kisielin koło Zielonej Góry?
http://www.wallravracecenter.com/

Podobno świetny tor, kumple jeżdżą i zawsze zadowoleni byli (a mi nigdy termin nie pasuje ;()

--
venioo

Data: 2011-05-31 10:25:02
Autor: J.F.
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl>
Może ktoś coś polecić ? Chciałbym jednak pościgać się na torze gdzie okrążenie trwa ponad minutę (tak, wiem, na 400 metrowym torze też mogę zrobić taki czas ;P) ...

Poznan, Kielce ?
Za odpowiednia zaplata dostaniesz caly tor do dyspozycji :-)

Od razu dodam, że byłem dziś na inspekcji w Siechnicach pod Wro, i tamten tor totalnie odpada za pełną lamerkę

A Rakietowa ?

Ciekaw jestem co w Brzegu - zostalo jeszcze troche betonu na plycie lotniska, czy juz wszystko zabudowali ?

J.

Data: 2011-05-31 11:57:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-31 10:25, J.F. pisze:

A Rakietowa ?
Ciekaw jestem co w Brzegu - zostalo jeszcze troche betonu na
plycie lotniska, czy juz wszystko zabudowali ?

Bardziej zależałoby mi na "śliskim" betonie takim jak w siechnicy właśnie.

może nie w PL a u zachodnich/południowych sąsiadów jest coś rozsądnego nie za daleko ?

Data: 2011-06-02 09:01:18
Autor: J.F.
On Tue, 31 May 2011 11:57:33 +0200,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
W dniu 2011-05-31 10:25, J.F. pisze:
A Rakietowa ?
Ciekaw jestem co w Brzegu - zostalo jeszcze troche betonu na
plycie lotniska, czy juz wszystko zabudowali ?

Bardziej zale¿a³oby mi na "¶liskim" betonie takim jak w siechnicy w³a¶nie.
mo¿e nie w PL a u zachodnich/po³udniowych s±siadów jest co¶ rozs±dnego nie za daleko ?

Kiedys robili pokazy "na mydle".

Wiadro mydla technicznego chyba nie jest drogie .. albo dwie butle
oleju z biedronki :-)

J.