[Webasto] Gdzie w Warszawie?

Data: 2010-09-17 12:15:31
Autor: bratPit
[Webasto] Gdzie w Warszawie?
Witam, jako że idzie zima tysiąclecia :)

to sprawdzona wiadomość? bo ostatnio mam wrażenie, że nie potrafią przewidzieć prognozy z dnia na dzień, ale jeżeli tak to super, muszę pospieszyć się zatem z zakupem upatrzonych nart :-)

wpadłem na pomysł, że wyposażę
samochód w to wygodne urządzenie.

tu niestety nie pomogę ;-)

brat

Data: 2010-09-17 14:19:22
Autor: Big Jack
[Webasto] Gdzie w Warszawie?
W wiadomości
*bratPit* napisał(-a):

[...]

Sytuacja jest dynamiczna, zmienia się z tygodnia na tydzień. Jeszcze niedawno na podstawie obserwacji drzew, zwierząt itp. twierdzono, że najbliższa zima będzie raczej ciepła. Dzisiaj kiedy słuchałem PR1 jakiś magik od pogody mówił, że ciągle otrzymuje sygnały o masowym wysypie ogromnych ilości grzybów. I w/g jego wieloletnich obserwacji wynika, że kiedy jest taki wsysp grzybów, to zima jest bardzo śnieżna. Czyli jaka ona będzie można powiedzieć około marca przyszłego roku ;) A ja muszę posmarować dach na garażu żeby topniejący śnieg nie zalał mi go  :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

[Webasto] Gdzie w Warszawie?