Gdzie w Warszawie dorobić szprychy?

Data: 2010-08-09 09:10:10
Autor: Robert
Gdzie w Warszawie dorobić szprychy?
Witam,
Mam problem, niemogę zapleść koła (26") z zamówionym silnikiem el. w
piaście. Serwisant powiedział, że jeśli ma to być dobrze zrobione to
potrzeba szprych długości ok. 210mm a takich niestety brak. Może ktoś
z szanownych forumowiczów wie gdzie w Warszawie dorabiają szprychy,
słyszałem coś że w okolicach Targowej...
Pozdrawiam i liczę na pomoc...
Kamil

To pewnie chodzilo o Marcelego na Grochowskiej. Kupilem tam szprychy do skladaka i wygladaly wlasnie na dorabiane, najwazniejsze ze dzialaja :)
pozdro Robert

--

Gdzie w Warszawie dorobić szprychy?