Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?

Data: 2011-05-01 10:19:48
Autor: Bartek
Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
Cześć,

hej

no więc który salon Hondy w Warszawie jest godny polecenia?
- z doświadczeń moich własnych oraz moich znajomych wynika, że na pewno do
Motoristy nie zajrzę.
- w Honda Plaza pracował kiedyś mój zaufany mechanik i opowiedział mi
wystarczająco dużo 'ciekawostek', żebym wolał z usług tego salonu nie
korzystać.
- AutoWitolin?
- MCS?

W zeszłym roku, pod koniec sezonu, kupowałem Hondę CBF600NA. Akurat
była jakaś promocja Hondy (akcesoria za ok. 2k PLN w cenie).
Kontaktowałem się z Honda Plaza, MCS i Motoristą, przy czym za
zrobienie prawka w jednej ze szkół w Wawie Honda Plaza obiecywała
zwrot kosztów kursu przy zakupie motocykla. Rezultaty były
następujące:

* Honda Plaza powiedziała, że rabat (za kurs) mam sobie wybić z głowy
bo nie łączy się z innymi promocjami, cena jest ostateczna i albo
kupuję, albo nie (mniej więcej w tym tonie). Chyba zbyt elitarny salon
jak dla mnie.

* MCS, poproszony o ofertę, najpierw sprawdził czy coś ma, oddzwonił -
że mają jeden egzemplarz (który akurat mi kolorem nie pasował),
obiecał, że się odezwie z super ofertą na motocykl, który mi sprowadzą
- jednak po tym nastało milczenie.

* Motorista - tu wykazali najwięcej entuzjazmu, zrobili najlepsze
wrażenie w trakcie kontaktów (jestem przewrażliwiony na tym punkcie).
Zaoferowali akcesoria (z promocji Hondy) plus dodatkowy rabat. U nich
zamówiłem sprzęt.

Żeby nie było za słodko - handlowiec w Motoriscie spóźnił się ze
złożeniem zamówienia na sprzęt w bodajże Austrii, przez co sprawa
przeciągnęła się o tydzień, przez co nie zdążyłem z rejestracją w 3
kwartale, skutkiem czego nie mogłem go wrzucić w koszty w tym czasie
(brałem na firmę) - dzięki opatrzności skarbowej dla VATu liczy się
data zakupu a nie przyjęcia do użytkowania/rejestracji, inaczej byłoby
bardzo niefajnie. Za ten zgrzyt dostałem tankpada. ;-)

Epilog. MCS sobie przypomniał po dwóch tygodniach, dzwoniąc ze
"świetną ofertą", tylko, że mój sprzęt już stał w garażu.

Pozdrawiam,
Bartek

Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?