Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?

Data: 2011-05-02 06:49:40
Autor: Michał Milczarek
Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
Kupiłem w Autowitolin i tam serwisuję.
Polecam ten salon: ludzie normalni, normalna rozmowa o rabatach,
warsztat czysty, mechanicy opwiedzą Ci co i jak, doradzą...

Honda Plaza można zapomnieć.
O MCS i Motoriście nie mam zdania.

Data: 2011-05-13 19:30:36
Autor: zwyszomi
Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
Witam
Ja też 2 lata temu w Witolinie kupowałem Silver Winga. Pamiętam że gość najpierw nie traktował mnie zbyt poważnie jak do salonu przyjechałem rowerem.
Fajni są goście z serwisu. W zeszłym roku zrobiłem coś bardzo złego z akumulatorem (nie powiem co bo to trochę obciach), goście przyjechali po motocykl z własną przyczepką, którą specjalnie wypożyczali i naprawili moto za jakieś śmieszne pieniądze. Poza tym przy przeglądach zawsze można trochę ponegocjować.
Teraz przymierzam się do Transalpa i póki co proces ich postawa jest bardzo OK

Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?