Gdzie w Warszawie naprawić Nissana po stłuczce?

Data: 2009-09-16 08:32:40
Autor: Wojtek
Gdzie w Warszawie naprawić Nissana po stłuczce?

Użytkownik "Latet" <lat@xxxxx.pl> napisał w wiadomości

Jaki warsztat (w Warszawie) polecacie w celu naprawy lekko stukniętego przodu Nissana Note?

Polecam zakład Pana Zenona Nojszewskiego przy ul Radzymińskiej 310  tel 022 6791972

Data: 2009-09-16 10:18:27
Autor: WIHEDCNF
Gdzie w Warszawie naprawić Nissana po stłuczce?

Użytkownik "Wojtek"

Jaki warsztat (w Warszawie) polecacie w celu naprawy lekko stukniętego przodu Nissana Note?

Polecam zakład Pana Zenona Nojszewskiego przy ul Radzymińskiej 310 tel 022 6791972

Wojtek Nojszewski? ;-)

NMSP ;)

Data: 2009-09-16 10:48:41
Autor: Wojtek
Gdzie w Warszawie naprawić Nissana po stłuczce?

Użytkownik "WIHEDCNF"> napisał w wiadomości

Wojtek Nojszewski? ;-)

 Nie.

NMSP ;)

Trzy razy Pan Nojszewski naprawiał mi samochody po poważnych kolizjach.( Rachunki ok. 10000zł.)
Byłem bardzo zadowolony z jakości i dotrzymania terminów naprawy. O cenie usługi nie będę się wypowiadał.
Płaciło PZU z ubezpieczenia OC.

Gdzie w Warszawie naprawić Nissana po stłuczce?