Gdzie w Warszawie sprawdzić Almerkę przed zakupem...

Data: 2009-09-11 18:41:50
Autor: Scyzoryk
Gdzie w Warszawie sprawdzić Almerkę przed zakupem...
<ciach>

fajne autko. Mam prawie identyczną :) Też 3d i czarna z silnikiem 1,8 :) tyle że po FL

Niedawno stałem przed podobnym problemem. Wyszło na to że prządne warsztaty maja pozajmowane terminy na kilka tygodni do przodu a ASO ma kosmiczne ceny. Jak sprawdzałem Puga 307 w ASO kosztowało mnie to 170zł z podpieciem do kompa i kontrolą lakieru. W Nissanie za taki sam zakres krzyczą sobie prawie 500zł.

U mnie skonczylo sie na przetrzepaniu w stacji diagnostycznej i oględzinach własnych. Może będziesz miał więcej szczęścia w poszukiwaniu serwisu ktory zrobi to rzetelnie. Do pierwszego lepszego mechanika to raczej nie ma co jechać.

Sensowny przegląd (oczywiscie w zakresie tego co może zrobic stacja kontroli pojazdów) zrobili mi na Warszawskiej w Konstancinie, przy salonie Renault Dyszkiewicz.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-09-11 18:50:23
Autor: Scyzoryk
Gdzie w Warszawie sprawdzić Almerkę przed zakupem...

<ciach>

zwróc uwagę na rdze na tylnej klapie. Raczej typowy objaw (w rocznikach 2000-2002) i nie ma się co tym przejmować ale zawsze może to byc powód do negocjacji ceny, która (jeśli stan autka jest OK) nie jest zła.

--
Pozdr
Scyzoryk

Gdzie w Warszawie sprawdzić Almerkę przed zakupem...