[WAW] Gdzie w Wawie adaptery do SPD na cywilne buty??

Data: 2010-05-20 07:41:55
Autor: Dawid 911
[WAW] Gdzie w Wawie adaptery do SPD na cywilne buty??
Bry!

Gdzie w warszawie moge dostać coś takiego??

http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_ADAPTER+SM-PD22__P_53027985-
53010001__PZTA_8__PD_53010659.html

adapter sm-pd22?? odbieram rower z serwisu , kazałem już wkręcić spd ale buty dopiero za tydzień :/ a jeździć się chce

Data: 2010-05-20 12:47:36
Autor: Dżejm
[...]

Nie pomogę, ale muszę cię ostrzec żebyś się nie rozczarował. Ten adapter to jest mały i śliski więc but na nim zbyt dobrze nie siedzi. Chyba za dużo to się na tym nie pojeździ.

pozdro
Jacek

Data: 2010-05-21 00:37:51
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Gdzie w Wawie adaptery do SPD na cywilne buty??
Dnia 20 maj 2010 w liście [news:ht340a$eaj$1news.onet.pl] Dżejm
[no.spam@no.spam] napisał(a):
Nie pomogę, ale muszę cię ostrzec żebyś się nie rozczarował. Ten
adapter to jest mały i śliski więc but na nim zbyt dobrze nie
siedzi. Chyba za dużo to się na tym nie pojeździ.

Potwierdzam. Niewygodne to strasznie. Lepiej od razu zainwestować w obustronne pedały (spd-platformy).

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-05-20 20:08:01
Autor: tms
On 2010-05-20 09:41, Dawid 911 wrote:
Bry!

[...]

Możesz zapytać w sklepie 2-kółka na Al. Krakowskiej. Niedawno ściągali dla mnie to może mają jeszcze jedną parę.

Ew. mogę pożyczyć komplet pod zastaw 30PLN (używam tylko w weekendy a na pewno nie w ten najbliższy). Jeśli ta opcja Ci pasuje to priv: powerled_wytnij_spamik_@o2.pl

Ale tak jak pisał Dżejm - lepsze są zwykłe pedały więc może lepiej byłoby po prostu wykręcić SPD i wkręcić tamte. Ja te nakładki stosuję na turlanie na rodzinnych weekendowych wycieczkach i tam się spisują ok. Ale na normalne jeżdżenie to one takie super nie są...

Pozdro
TS

Data: 2010-05-21 00:34:35
Autor: kantele
Gdzie w Wawie adaptery do SPD na cywilne buty??
zdaje się, że dokładnie takie adaptery są w intersporcie przy real
ursynów. niestety, tylko w komplecie z pedałami spd. ale nie drogo,
nie pamiętam dokładnie ale koszt nie przekracza 50 zł za komplet.
zastanawiam się, czy tego nie kupić bo czasem by się przydały zwykłe
pedały a nie mam jak zmienić spd na zwykłe w domu (brak odpowiedniego
klucza) i muszę latać za każdym razem do serwisu :)

Data: 2010-05-21 11:03:40
Autor: tms
On 2010-05-21 09:34, kantele wrote:
[...]

Normalnie komplet nakładek kupowałem za 29.50, wysyłkowo można za 26 ale to raczej przy okazji czegoś bo dochodzi przesyłka.

Co do odkręcania wydawało mi się że większość SPD ma gniazdo na imbus i nim by dało się spoko wykręcić. A do zwykłych to klucz 15 kupiłem normalnie w OBI. Prawda naszukałem się trochę ;-) U mnie się akurat dało odkręcić a jakby był za gruby to szlifierką stołową lub kątową zawsze go można nieco zebrać.

Jeśli planujesz częste zmiany to może rzeczywiście lepsze będą jakieś mieszane SPD + platformy ale tu się nie wypowiem bo nie sprawdzałem tego. Wyszedłem z założenia że normalnie będę jeździł w SPD w związku z czym wolę mieć sprawdzony model pedałów (M540) a jak będę chciał się potoczyć w cywilnych ciuchach (z założenia mniejszy power) to zapnę sobie w/w nakładki.

Ostatnio musiałem w nich przejechać kawałek w normalnym tempie (wybraliśmy się na weekendową wycieczkę z rodziną i zaczęło lać później na tyle że musiałem sam wrócić po samochód) i nie było jakoś słabo. Fakt że miałem adidasy o dość terenowym bieżniku i na tyle grubym że też mógł niwelować ich wąskość.

Podsumowując
Zalety:
- b. szybki montaż - płaski śrubokręt, click i gotowe.

Wady:
- są dość wąskie - szerokość SPD
- po zdjęciu butów z pedałów nakładka przekręca się zawsze na dół bo po prostu zwiększa wagę tej strony pedału i zawsze przed startem trzeba sobie butem ją przekręcić do góry. Mnie to na tyle wkurzało że dokupiłem drugi komplet i instaluję obustronnie :-)

Pozdro
TS

Data: 2010-05-21 03:50:39
Autor: AlbertStonoga
On 21 Maj, 11:03, tms <t...@nowhere.invalid> wrote:
On 2010-05-21 09:34, kantele wrote:

> [...]

sobie butem ją przekręcić do góry. Mnie to na tyle wkurzało że dokupiłem
drugi komplet i instaluję obustronnie :-)

Dwa lata temu kupiłem PD-M324, bo wydawało mi się, że czasami będę
potrzebował zwykłych pedałów.
Były to pierwsze SPD więc porównać z niczym nie mogę.
Są tak zbudowane, że bez obciążenia ustawiają się pod kontem ok.. 70
st. do podłoża, stroną z SPD od kierunku jazdy. Wadą może być ich waga
ale ja kilogramów nie liczę.

AlbertS

Data: 2010-05-21 03:55:03
Autor: AlbertStonoga
On 21 Maj, 12:50, AlbertStonoga <gazeta...@gmail.com> wrote:

> [...]

Są tak zbudowane, że bez obciążenia ustawiają się pod kontem ok. 70
st. do podłoża, stroną z SPD od kierunku jazdy. Wadą może być ich waga

kontem srontem

KĄTEM

Data: 2010-05-21 20:26:33
Autor: Krzyś Cierpiętnik
AlbertStonoga wrote:

Dwa lata temu kupiłem PD-M324

Jak już jesteśmy w tym temacie, to wypada wymienić także PD-A530, które
były już na preclu polecane kilkukrotnie.

--
Krzyś

Data: 2010-05-24 10:23:15
Autor: Robert
[...]

zapytaj na nowowiejskiej, kupilem w zeszlym tyg. 30zl komplet
pzdr RB

--

[WAW] Gdzie w Wawie adaptery do SPD na cywilne buty??