Gdzie w Wawie można zobaczyć kask LS2?

Data: 2010-06-18 22:03:36
Autor: solo
Gdzie w Wawie można zobaczyć kask LS2?
Ktoś kojarzy gdzie mogę taki kask zobaczyć i przymierzyć?
Używa ktoś takiego kasku? Ewentualne opinie mile widziane.

Solo R1

Data: 2010-06-19 00:21:03
Autor: Damork
Gdzie w Wawie można zobaczyć kask LS2?
Na mównicę wtargnął "solo", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

Ktoś kojarzy gdzie mogę taki kask zobaczyć i przymierzyć?
Używa ktoś takiego kasku? Ewentualne opinie mile widziane.

Ale który model, bo trochę ich ta firma robi.
Ja mogę opiniować Deltę (szczękowca) a poprzymierzać kilka modeli możesz w
takim niedużym sklepiku z częściami moto na Brzeskiej między Ząbkowską a
Białostocką.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N