Gdzie w gdańsku opony szosowe?

Data: 2009-06-15 13:50:11
Autor: fabian
Gdzie w gdańsku opony szosowe?
Witam,

Gdzie w Gdańsku kupię od ręki dobre opony szosowe?
Najlepiej Schwalbe Ultremo, lub Micheline ProRace3(2).

Fabian.

ps. wpadka Schwalbe ;) http://www.schwalbe.de/gbl/en_media/allgemein/download/Warnung_Ultremo_R_EN.pdf

Data: 2009-06-15 12:45:54
Autor: Flash
On 15 Cze, 13:50, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
[...]

W domciu przez internet..... jesli chdzi o Gdansk to jedyne opony
szosowe spotkalem jak do tej pory, tylko na wysepce i to takie
podstawowe drutowki VitTorii.
Juz lepszy wybor (ale nadal nie maja tego co szukasz) maja w Sopocie
przy dworcu PKP.

Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-06-16 15:19:30
Autor: fabian
Flash wrote:
[...]

Tak myślałem, ale warto zapytać. Znalazłem jeden sklep z Gdyni, który wystawia na allegro porządne opony szosowe, więc jak przypili to chyba można szukać u nich od ręki, nie pytałem. Dzwoniłem po paru sklepach w Gdańsku i nie było tak źle jak sądziłem, w większości mieli jakieś opony szosowe, ale z tych tańszych.

Fabian.

Gdzie w gdańsku opony szosowe?