[waw] Gdzie w warszawie części do holendró w

Data: 2010-08-08 16:23:18
Autor: zcxz
[waw] Gdzie w warszawie części do holendró w
On 08-08-2010 13:31, Tomek Banach wrote:
Nie wiecie gdzie w warszawie mógłbym coś takiego dostać ?
Jezeli nowowiejska, to sklep-serwis (idac od warynskiego, pierwsza brama po prawej stronie, a potem po schodkach na dol, zreszta wisi tablica), posiadali duzo zabytkowych czesci / rowerow - czlowiek sie zna i nie naciaga :)

Na elbie, chociaz nie jestem pewien czy ona jeszcze zyje.

Sklep, serwis, wypozyczalnia - nowiniarska 10  www.wygodnyrower.pl

Bylo jeszcze cos na zoliborzu ale nie pamietam gdzie.

--
zcxz

Data: 2010-08-08 21:00:08
Autor: szewc
W dniu 2010-08-08 16:23, zcxz pisze:
[...]

A to teraz Ty mi podpowiadasz, że wszelkie takie małe serwisy z właścicielami pamiętającymi wojnę, mogą takie rzeczy mieć.
U mnie "na dzielni" - Przy Młynarskiej - Usługi rowerowe, przy skrzyżowaniu z Górczewską.

Trybik - na Ożarowskiej od Obozowej (na wysokości hali sportowej).

pozdr.
szewc

[waw] Gdzie w warszawie części do holendró w