Gdzie w warszawie sklep/serwis szosowy

Data: 2010-03-22 14:08:46
Autor: Tomek Banach
Gdzie w warszawie sklep/serwis szosowy
Witam,

Koledze pada stara szosowka ktora uzytkowo jezdzi po miescie. Gdzie można sensownie reanimowac taki rower ?

Tomek

Data: 2010-03-22 14:33:49
Autor: zly
Gdzie w warszawie sklep/serwis szosowy
Dnia Mon, 22 Mar 2010 14:08:46 +0100, Tomek Banach napisa³(a):

Koledze pada stara szosowka ktora uzytkowo jezdzi po miescie. Gdzie mo¿na sensownie reanimowac taki rower ?

U Olsha na Potockiej i przy CH Wola oraz na Gibalskiego Rowery od a do z
Skuczyñski. To sklepy o których wiem, ¿e widzia³y kiedy¶ rower szosowy :)

--
marcin

Data: 2010-03-23 10:27:57
Autor: Kacper Perschke
Gdzie w warszawie sklep/serwis szosowy
Dnia 22.03.2010 zly <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisała:
[...]
To sklepy o których wiem, że widziały kiedyś rower szosowy :)

"Sport - Rekord" Naprawa Rowerów A. J. Rucińscy,
Warszawa, ul. Pogonowskiego 31, tel. 22 8394811

Warsztat, który nie jedną szosówkę widział.

KAcper

Data: 2010-03-25 16:50:48
Autor: Tomek Banach
W dniu 2010-03-22 14:33, zly pisze:
Dnia Mon, 22 Mar 2010 14:08:46 +0100, Tomek Banach napisał(a):

Koledze pada stara szosowka ktora uzytkowo jezdzi po miescie. Gdzie
można sensownie reanimowac taki rower ?

U Olsha na Potockiej i przy CH Wola oraz na Gibalskiego Rowery od a do z
Skuczyński. To sklepy o których wiem, że widziały kiedyś rower szosowy :)

Dzięki za namiary.

--
Tomek

Data: 2010-03-23 10:31:13
Autor: Kacper Perschke
Gdzie w warszawie sklep/serwis szosowy
Dnia 22.03.2010 Tomek Banach <banciur@banciur.org> napisał:
[...]
Koledze pada stara szosowka ktora uzytkowo jezdzi po miescie.

Rocznik, model, ...? Co znaczy pada?

Gdzie można sensownie reanimowac taki rower?

Co znaczy sensownie reanimować? Cała warszawa i opłotki?

KAcper

Data: 2010-03-25 16:50:25
Autor: Tomek Banach
Gdzie w warszawie sklep/serwis szosowy
W dniu 2010-03-23 10:31, Kacper Perschke pisze:
Dnia 22.03.2010 Tomek Banach<banciur@banciur.org>  napisaÅ‚:
[...]
Koledze pada stara szosowka ktora uzytkowo jezdzi po miescie.

Rocznik, model, ...? Co znaczy pada?

Stary Peugot - znajomy kupil w irlandii za niewielkie pieniadze poczyscil i jezdzil. Rocznika nie podam ale kilka razy spotykaÅ‚ ludzi którzy cmokali z uznaniem ze rama caÅ‚kiem fajna  :)

Gdzie można sensownie reanimowac taki rower?

Co znaczy sensownie reanimować? Cała warszawa i opłotki?

Fakt za mało informacji dałem. W zasadzie sprawa sprowadza się do napędu. 6 biegowy z nakręcanym wielotrybem, łańcuch zaczyna już przeskakiwać, piasta na wykończeniu, całość jakoś jeździła ale ostatnio zbił obręcz. I w zasadzie trzeba wymienić całość bo szkoda przeplatać koło ze starą zajeżdżoną piastą a jak już zmienia piastę a napęd przeskakuje to można i napęd ale to może pociągnąć za sobą wymianę blatów i tak dalej. To rower miejski więc budżet ma znaczenie dlatego może niekoniecznie super markowe części w błyszczącym serwisie.

--
Tomek

Gdzie w warszawie sklep/serwis szosowy