Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?

Data: 2010-03-02 12:03:56
Autor: Pietia
Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?
Witam,
stracilem w astrze II HB tylna szybe, jako ze nowa nie oryginalna u szybiarzy to koszt nawet 500zl zakupilem uzywaną wyciagana z angola. Uszczelka jaka na niej jest nadaje sie to zdjecia bo panowie podczas wycinania uzywali chyba skalpela... ale chyba da sie zalozyc starą uszczelke jaka siedzi mi w samochodzie? Orietuje sie ktos gdzie w wawie zrobia mi to w rozsadnej cenie?

Pietia

Data: 2010-03-02 13:01:28
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Pietia" <nieznany@nieznanymail.pl> napisał w wiadomości news:hmir05$bbf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rozsądna cena to 120PLN za wymianę pod domem, jak szybę masz kupioną. Jakc coś to daj znać na priv, to Ci dam namiary do gościa.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-03-02 13:10:44
Autor: Krzysztof Niemkiewicz
Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?
Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał

Rozsądna cena to 120PLN za wymianę pod domem, jak szybę masz kupioną.
Jakc  coś to daj znać na priv, to Ci dam namiary do gościa.

Może to "pod domem" tyle kosztuje, ale w warsztacie, po minucie googlania:
http://www.autoszyby.waw.pl/cennik.php
Montaż szyby tylnej na uszczelkę osobowe  - 48,80 brutto.

Pewnie jakby dłużej pogooglał i do tego podzwonił, to by jeszcze taniej znalazł.

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-03-02 13:38:51
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl> napisał w wiadomości news:4b8d0045$1news.home.net.pl...
[...]

Jesteś pewien na 100%, że Astra ma tylną szybę na uszczelce?

Googlaj dalej, jak coś taniej znajdziesz to daj znać.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-03-02 13:47:24
Autor: Krzysztof Niemkiewicz
Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?
Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał

Jesteś pewien na 100%, że Astra ma tylną szybę na uszczelce?

W kombiaczu na taką wygląda:
http://www.allegro.pl/item916722647_opel_astra_ii_kombi_szyba_tylna.html
a co do sedana, nie znalazłem fotki, która by rozwiała wątpliwości, oparłem się jedynie na tym, co napisał wątkotwórca.

Googlaj dalej, jak coś taniej znajdziesz to daj znać.
Jak znajdę się w poczebie, to bedę googlał i dzwonił, na razie zostawię to zainteresowanemu :)

Data: 2010-03-02 14:20:49
Autor: Paweł W.
[...]

Ale autor wątku nie pytał o sedana czy kombi, pytał o to: http://www.moto.allegro.pl/item923436857_szyba_klapy_tylnej_szyby_tylne_opel_astra_2_hb.html

Jak masz kogoś w DC, kto robi to taniej niż 120PLN z gwarancją i dojazdem to daj znać.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-03-02 15:17:40
Autor: Marcus Wright
[...]

http://www.szybysamochodowe.com

Tutaj... :) Sam robiłem tutaj różne szybki w różnych autach. Polecam. :) Szybko i sprawnie, profesjonalnie i w dobrej cenie.

Data: 2010-03-02 16:13:58
Autor: Scyzoryk
Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?
<ciach>

przednią szybę robiłem w Euroglass na Chełmżyńskiej. NIe mam uwag co do jakości usługi, ceny przyzwoite. Pewnie da się znaleźć niższe ale w jakimś garażu u Mietka a to jest spory zakład, który ma do tego narzedzia i sensownych ludzi.

--
Pozdr
Scyzoryk

Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?