Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?

Data: 2010-03-02 15:17:40
Autor: Marcus Wright
Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?
Użytkownik "Pietia" <nieznany@nieznanymail.pl> napisał w wiadomości news:hmir05$bbf$1mx1.internetia.pl...
Witam,
stracilem w astrze II HB tylna szybe, jako ze nowa nie oryginalna u szybiarzy to koszt nawet 500zl zakupilem uzywaną wyciagana z angola. Uszczelka jaka na niej jest nadaje sie to zdjecia bo panowie podczas wycinania uzywali chyba skalpela... ale chyba da sie zalozyc starą uszczelke jaka siedzi mi w samochodzie? Orietuje sie ktos gdzie w wawie zrobia mi to w rozsadnej cenie?

http://www.szybysamochodowe.com

Tutaj... :) Sam robiłem tutaj różne szybki w różnych autach. Polecam. :) Szybko i sprawnie, profesjonalnie i w dobrej cenie.

Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?