Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?

Data: 2010-03-02 16:13:58
Autor: Scyzoryk
Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?
<ciach>

przednią szybę robiłem w Euroglass na Chełmżyńskiej. NIe mam uwag co do jakości usługi, ceny przyzwoite. Pewnie da się znaleźć niższe ale w jakimś garażu u Mietka a to jest spory zakład, który ma do tego narzedzia i sensownych ludzi.

--
Pozdr
Scyzoryk

Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?