Gdzie we Wrocławiu...

Data: 2011-06-28 13:23:34
Autor: Jacek
Gdzie we Wrocławiu...
Witam!

Chciałbym wywołać samodzielnie film czarno-biały. Gdzie we Wrocławiu mogę kupić potrzebną chemię?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2011-06-28 21:20:13
Autor: Marian Paździoch
Gdzie we Wrocławiu...
Użytkownik "Jacek" <jaceknews@gmail.com> napisał w wiadomości news:iucdkf$lui$1news.onet.pl...
Chciałbym wywołać samodzielnie film czarno-biały. Gdzie we Wrocławiu mogę kupić potrzebną chemię?

U Pana Piotra na Kasprowicza przy wieży ciśnień. I być może w Foto Masterze na Odrzańskiej.

Pzdr.
M.

Data: 2011-07-05 00:05:18
Autor: niddhogg
Gdzie we Wroc³awiu...
na pewno w fotomasterze czyli no1 na odrzanskiej. maja sporo klisz ale
chemia glw ilforda i niesmiertelny rodinal. slyszalem jeszce o
punktach w zyletkowcu na powstancow slaskich (wolanie wielkiego
formatu) i chemii i papierach w zakladzie w okolicach przybyszewskiego
(w sumie to i tam jest wieza cisnien...) ale do zadnego z nich nie
udalo mi sie dotrzac, zawsze konczylo sie na allegro ;)
a jakbys chcial wolac 1 klisze jak napisales to na oltaszynie sluze
rodinalem + reszta zestawu.
pzdr

Gdzie we Wrocławiu...