Gdzie we Wrocławiu kupić rower

Data: 2009-04-27 21:02:19
Autor: Michał Stalmach [MardoQ]
Gdzie we Wrocławiu kupić rower
Witam
proszę o radę gdzie we Wrocławiu można kupić porządny rower górski

Zastosowanie:
codziennie miasto
weekend wyjazd poza tereny zabudowane, tudziesz pola lasy
rzadziej wyjazd w góry +/- Sudety po trasach nie downhillowych

Posiadane fundusze: max 2000pln
fajnie by było aby w tej kwocie dałbym rade kupić porównywalnej jakości
do roweru zabezpieczenie przed kradzieżą.

Swój poprzedni dwukołowiec ze wstydem przyznaje kupiłem w supermarkecie,
w czasie gwarancji (albo rękojmi sam już nie wiem) tj 10 miesięcy uległ
uszkodzeniu, którego sklep nie naprawił (jakiś serwis własny?) w czasie
21 dni roboczych w związku z czym została mi oddana gotówka.

Teraz idąc po rozum do głowy chcę kupić coś co będzie jakości lepszej,
jak również nie będę musiał spuszczać głowy mówiąc gdzie go kupiłem.

Czy Decathlon stawiać na równi z supermarketami?

--
MichaÅ‚ Stalmach           __o    Optymizm i pesymizm różniÄ… siÄ™
stalmach.m ->           _`\<,_   jedynie w dacie koÅ„ca Å›wiata.

Data: 2009-04-27 22:13:03
Autor: AL
Michał Stalmach [MardoQ] pisze:
Witam
proszę o radę gdzie we Wrocławiu można kupić porządny rower górski

googli brak?
http://wroclaw.naszemiasto.pl/kontakty_adresy/lista/355.html
http://www.ii.uj.edu.pl/~zbooy/polish/s-wroc.html

a jak juz wybierzesz - to sprawdzasz dodatkowo oferty sklepow internetowych

Zastosowanie:
codziennie miasto
weekend wyjazd poza tereny zabudowane, tudziesz pola lasy
rzadziej wyjazd w góry +/- Sudety po trasach nie downhillowych

za malo danych wejsciowych

Posiadane fundusze: max 2000pln
fajnie by było aby w tej kwocie dałbym rade kupić porównywalnej jakości
do roweru zabezpieczenie przed kradzieżą.

zaraz sie zacznie ;)

[...]

nie zaproponowali Ci w zamian podobnego?
:-P

Teraz idąc po rozum do głowy chcę kupić coś co będzie jakości lepszej,
jak również nie będę musiał spuszczać głowy mówiąc gdzie go kupiłem.

na rowerze sie jezdzi a sie nim nie chwali gdzie sie kupilo ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-04-27 22:25:39
Autor: Michał Stalmach [MardoQ]
Anno Domini 2009-04-27 22:13, obywatel *AL*, napisał poniższe:
Michał Stalmach [MardoQ] pisze:
Witam
proszę o radę gdzie we Wrocławiu można kupić porządny rower górski

googli brak?

Hmm, raczej powinienem spytać jaki porządny rower kupić we Wrocławiu

Data: 2009-04-28 00:23:33
Autor: emil
[...]

"porządny rower górski" to oksymoron, porządne rowery to poziomki i cieniarki. Jak "codziennie miasto" to tylko szosówka, przejedziesz kolarką 100km i zobaczysz jak głęboko sięga królicza nora.

Data: 2009-04-28 00:04:28
Autor: Korban
Gdzie we Wroc³awiu kupiæ rower
On 28 Kwi, 00:23, emil <emilpro...@gmail.com> wrote:

"porz±dny rower górski" to oksymoron, porz±dne rowery to poziomki i
cieniarki. Jak "codziennie miasto" to tylko szosówka, przejedziesz
kolark± 100km i zobaczysz jak g³êboko siêga królicza nora.

¯e bêdzie trochê OT, dlaczego oksymoron? Co takiego jest nieporz±dnego
w góralu, ¿e nie mo¿e byæ porz±dny? Na miasto to rower miejski a nie
szosówka. Szosówka to ¶cigacz na pozamiejskie równe asfalty, do
codziennej jazdy po mie¶cie chyba jeszcze bardziej niewygodny ni¿
góral i delikatniejszy.

Mirek

Data: 2009-04-29 09:33:46
Autor: emil
[...]

  Je¿dzi³em po mie¶cie: góralem, miejsk± damk±, sk³adakiem, poziomym i szosówk± i najlepiej siê je¼dzi szosówka, drugie miejsce damka a góral ostatnie. Zreszt± to chyba nie tylko mój wniosek, bo na alleycat-ach te¿ wyra¼na nadreprezentacja szosowych.
Je¼dzi³e¶ w ogóle szosówk± w mie¶cie ?

Data: 2009-04-29 01:09:28
Autor: Korban
[...]

Nie je¼dzi³em. Za to ró¿norodno¶æ nawierzchni na mojej trasie (³±cznie
z b³otnistymi w czasie deszczu ¶cie¿kami w parku, oraz krawê¿nikami)
sprawia, ¿e szosówka ca³kowicie by nie sprawdzi³a. Co do wygody, to
ju¿ subiektywne odczucie. Mnie, na dystansie jaki pokonujê, je¼dzi siê
ca³kiem wygodnie.

Mirek

Data: 2009-04-29 09:51:04
Autor: fabian
emil wrote:

[...]

Dok³adnie, dla mnie szosa na miasto to bajka! W tym roku kupi³em sobie u¿ywan± prze³ajówkê i super mi siê ¶miga po mie¶cie. Wcze¶niej u¿ywa³em do tego, bardzo uszosowionego górala, ale to nie by³o to. Ba³em siê tylko o ko³a i opony (23c), ale do tej pory zrobi³em 1200km w wiêkszo¶ci po mie¶cie lub okolicznych dziurawych szosach i nic siê nie dzieje. Opony widaæ, ¿e styrane, ale ani jednej gumy, a ko³a te¿ wytrzymuj± (WH-R500) pomimo mojej wagi 90kg + plecak z laptopem,u-lockiem i duperelami ;)

Fabian.

Data: 2009-04-28 01:23:25
Autor: Misiek
W dniu 2009-04-27 21:02, "Michał Stalmach [MardoQ]" pisze:
Witam
proszę o radę gdzie we Wrocławiu można kupić porządny rower górski

Ja kupiłem ostatnio Giant Yukon w firmie Robex czy jakoś tak. Firma kiedyś byla na Jedności teraz jest na pl Kromera przy stacji PB. Jestem bardzo zadowolony z roweru i cena też była fajna , mieli promocje 1700 zeszli na 1439. Wysprzedawali zeszłoroczne "starocie". Sklep chyba dobry bo straszny młyn był. Co prawda po 4 km urwał mi się łańcuch ale jakoś wyklepałem ze szwagrem w stodole ;)

Jest jeszcze sklep na DÅ‚ugiej na przeciwko Hitu.
Na Rakowieckiej, Żmigrodzkiej ....
A jak koledzy dobrze powiedzieli zobacz do google.

http://maps.google.pl/maps?hl=pl&rlz=1B3GGGL_pl___DE263&lr=&um=1&ie=UTF-8&q=sklepy+rowerowe+wroc%C5%82aw&fb=1&split=1&gl=pl&view=text&ei=fD32SZT3JdWMsAaE14nzAQ&sa=X&oi=local_group&resnum=1&ct=more-results&cd=1

Data: 2009-04-28 11:27:10
Autor: Morheed
Gdzie we Wrocławiu kupić rower
Dnia Tue, 28 Apr 2009 01:23:25 +0200, Misiek napisa³(a):

W dniu 2009-04-27 21:02, "Micha³ Stalmach [MardoQ]" pisze:
Witam
proszê o radê gdzie we Wroc³awiu mo¿na kupiæ porz±dny rower górski

Ja kupi³em ostatnio Giant Yukon w firmie Robex czy jako¶ tak. Firma kiedy¶ byla na Jedno¶ci teraz jest na pl Kromera przy stacji PB. Jestem bardzo zadowolony z roweru i cena te¿ by³a fajna , mieli promocje 1700 zeszli na 1439. Wysprzedawali zesz³oroczne "starocie". Sklep chyba dobry bo straszny m³yn by³. Co prawda po 4 km urwa³ mi siê ³añcuch ale jako¶ wyklepa³em ze szwagrem w stodole ;)

Jest jeszcze sklep na D³ugiej na przeciwko Hitu.
Na Rakowieckiej, ¯migrodzkiej ....
[...]

Halfords w nowym centrum ko³o Korony
http://www.halfordspl.pl/admin/data/563_gazetka_Halfords_katalog%20kol.pdf

Gdzie we Wrocławiu kupić rower