Gdzie we Wroc艂awiu kupi膰 rower

Data: 2009-04-27 22:13:03
Autor: AL
Gdzie we Wroc艂awiu kupi膰 rower
Micha艂 Stalmach [MardoQ] pisze:
Witam
prosz臋 o rad臋 gdzie we Wroc艂awiu mo偶na kupi膰 porz膮dny rower g贸rski

googli brak?
http://wroclaw.naszemiasto.pl/kontakty_adresy/lista/355.html
http://www.ii.uj.edu.pl/~zbooy/polish/s-wroc.html

a jak juz wybierzesz - to sprawdzasz dodatkowo oferty sklepow internetowych

Zastosowanie:
codziennie miasto
weekend wyjazd poza tereny zabudowane, tudziesz pola lasy
rzadziej wyjazd w g贸ry +/- Sudety po trasach nie downhillowych

za malo danych wejsciowych

Posiadane fundusze: max 2000pln
fajnie by by艂o aby w tej kwocie da艂bym rade kupi膰 por贸wnywalnej jako艣ci
do roweru zabezpieczenie przed kradzie偶膮.

zaraz sie zacznie ;)

Sw贸j poprzedni dwuko艂owiec ze wstydem przyznaje kupi艂em w supermarkecie,
w czasie gwarancji (albo r臋kojmi sam ju偶 nie wiem) tj 10 miesi臋cy uleg艂
uszkodzeniu, kt贸rego sklep nie naprawi艂 (jaki艣 serwis w艂asny?) w czasie
21 dni roboczych w zwi膮zku z czym zosta艂a mi oddana got贸wka.

nie zaproponowali Ci w zamian podobnego?
:-P

Teraz id膮c po rozum do g艂owy chc臋 kupi膰 co艣 co b臋dzie jako艣ci lepszej,
jak r贸wnie偶 nie b臋d臋 musia艂 spuszcza膰 g艂owy m贸wi膮c gdzie go kupi艂em.

na rowerze sie jezdzi a sie nim nie chwali gdzie sie kupilo ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Gdzie we Wroc艂awiu kupi膰 rower