Gdzie we Wrocławiu można naprawić odzież motocyklową?

Data: 2010-03-22 19:14:40
Autor: Yorick
Gdzie we Wrocławiu można naprawić odzież motocyklową?
Witam, Ponoć przypalić od czasu do czasu coś trzeba ;-) Jako, że gumy palić nie
lubię, to przypaliłem ostatnio spodnie o rurę wydechową. Też nieźle
śmierdziało :-)

Ponieważ spodnie są jeszcze całkiem nowe (tekstylne roleffy) a dziura dość
spora, postanowiłem poszukać kogoś, kto naszyje mi solidne skórzane łaty.
Rzecz wydawała mi się banalna, tym niemniej ani krawcowa ani szewc, których
dziś odwiedziłem nie podjęli się tej naprawy. Jutro będę szukał dalej, ale
póki co postanowiłem zapytać tutaj, może ktoś zna jakiś zakład we
Wrocławiu, który wykonuje tego typu naprawy?  Dzięki za wszelkie (pomocne) rady.

--
Yorick
LS 650

Data: 2010-03-22 12:33:49
Autor: Grzegorz
Gdzie we Wrocławiu można naprawić odzież mot ocyklową?
hej

Modeka na Gajowickiej korzysta z usług jakiegoś krawca - ale nie wiem
czy naprawią również odzież nie firmowaną ich logiem. Zapytać nie
zaszkodzi - na necie znajdziesz ich nr tel. zadzwoń i zapytaj.

pozdrawiam
grzegorz

Data: 2010-03-22 21:25:35
Autor: Pitmotor
[...]

na ulicy Pobożnego jest zakład rymarski (po prawej stronie jadąc od Jedność Narodowej), może oni pomogą. Do nich wożę siedzenia motocyklowe do obicia i robią to całkiem porządnie.

--
pozdr.
Piotr S.

Data: 2010-03-22 23:52:53
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
Gdzie we Wrocławiu można naprawić odzież mot ocyklową?
Witam !
Ja swoje przepalone spodenki naprawiałem w punkcie kaletniczym z Hali
Targowej. Dobrali kawałek skóry na łatkę i przekazali dalej swojej
krawcowej. Ładnie i nie drogo zrobione :D.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)

Data: 2010-03-23 19:44:37
Autor: Yorick
Gdzie we Wrocławiu można naprawić odzież motocyklową?
Dzięki wszystkim za rady i sugestie, mam przynajmniej jakiś punkt
zaczepienia gdzie szukać.

--
Yorick
LS 650

Gdzie we Wrocławiu można naprawić odzież motocyklową?