Gdzie więcej niż 6,6?

Data: 2012-10-17 07:57:35
Autor: Budzik
Gdzie więcej niż 6,6?
Z racji tego że 6,6 to już prawie diabelne oprocentowanie, zapytuję, czy ktoś obecnie daje więcej?

Wymagania:
- bez limitów kwotowych górnych
- BFG (na razie polisolokaty odpuszczę)
- okres 12-18 miesięcy

Data: 2012-10-17 02:10:08
Autor: blackall
Gdzie więcej niż 6,6?
W dniu środa, 17 października 2012 09:58:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Z racji tego �e 6,6 to ju� prawie diabelne oprocentowanie, zapytuj�, czy kto� obecnie daje wi�cej?

Wymagania:

- bez limit�w kwotowych g�rnych

- BFG (na razie polisolokaty odpuszczďż˝)

- okres 12-18 miesi�cy

santander ma 6.7 na 12m

Data: 2012-10-17 11:19:25
Autor: Papkin
Gdzie więcej niż 6,6?
Budzik wrote:
Z racji tego że 6,6 to już prawie diabelne oprocentowanie, zapytuję,
czy ktoś obecnie daje więcej?

sync 7.5 na rekomendacyjnej lokacie (4mc)

Data: 2012-10-17 10:57:14
Autor: Budzik
Gdzie więcej niż 6,6?
Użytkownik Papkin spam@spamerssux.net ...

Z racji tego że 6,6 to już prawie diabelne oprocentowanie, zapytuję,
czy ktoś obecnie daje więcej?

sync 7.5 na rekomendacyjnej lokacie (4mc)
hmm
i wszystkie pozostałe warunki spełnia?
Bo wydaje mi się, że:
- jest tam limit 25.000 (ale to z głowy wiec moge sie mylić)
- 4 miesiace to jednak sporo mniej niz 12-18

Data: 2012-10-17 14:14:31
Autor: Jarek
Gdzie więcej niż 6,6?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA0EF7D17859ABbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
i wszystkie pozostałe warunki spełnia?
Bo wydaje mi się, że:
- jest tam limit 25.000 (ale to z głowy wiec moge sie mylić)

Jest limit 100 000 PLN.

Jarek

Data: 2012-10-17 12:45:14
Autor: Paweł Muszyński
Gdzie więcej niż 6,6?
W dniu 2012-10-17 09:57, Budzik pisze:
[...]

IdeaBank ma lokatę Idealną Plus - to taka pół polisolokata - lokata na cały kapitał z oprocentowaniem 0,1%,a polisa na oprocentowanie - więc masz BFG na kapitał.

Paweł

Data: 2012-10-17 11:57:22
Autor: Budzik
Gdzie więcej niż 6,6?
Użytkownik Paweł Muszyński "pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org ...

[...]

świetna oferta - chyba obecnie najlepsza na taki długi okres.
Daja 7,1 (wyczytałem ze jeszcze niedawno dawali 7,5. :(
Oczywiście 7,1 wirtualne, de facto jest to 5,75 ale od "odsetek" nie płaci się belki.

Lokaty jednodniowe z zaokrągleniem rozpowszechniały się zaskakująco długo, ciekawe jak będzie w przypadku tego typu produktów.

Data: 2012-10-17 21:29:19
Autor: RobertS
Gdzie więcej niż 6,6?

[...]

w GNB dostaniesz 7% na poliso-lokacie, co prawda oferta tylko stacjonarna, ale można założyć i korespondencyjnie ;-)

7% na 12 m-cy (lub dłużej) co daje 5,67% netto

RobertS

Data: 2012-10-18 08:57:42
Autor: Budzik
Gdzie więcej niż 6,6?
Osobnik posiadający mail bob75@xpostx.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

niezła oferta ale nadal gorsza od IDEA BANK.

Idea daje 7,1 (5,75)
Dodatkowo łączy lokatę z polisolokatą, więc jest ochrona BFG.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2012-10-18 02:54:42
Autor: Pawel
Gdzie więcej niż 6,6?
"Daje" rozumiem tylko na telefon, bo nigdzie na ich stronach na ma informacji o takim produkcie, ani tez nie ma mozliwosci wyboru takiej opcji w systemie transakcyjnym. Jesli wszystko jest ok i tak jak idea to opisuje to dlaczego nie jest to "oficjalne"?

Data: 2012-10-18 12:20:11
Autor: Paweł Muszyński
Gdzie więcej niż 6,6?
W dniu 2012-10-18 11:54, Pawel pisze:
[...]

Trzeba podpisać w oddziale - godzina w plecy :-(

P.

Data: 2012-10-18 08:52:58
Autor: roztojek
Gdzie więcej niż 6,6?

W dniu czwartek, 18 października 2012 12:22:07 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:
> [...]

Trzeba podpisać w oddziale - godzina w plecy :-(

Nie prawda. Rzeczywstosc w moim przypadku przeczy Twoijej wypowiedzi.

Data: 2012-10-18 17:01:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gdzie więcej niż 6,6?

"Paweł Muszyński" k5ol4t$i82$1@usenet.news.interia.pl

Trzeba podpisać w oddziale - godzina w plecy :-(

Nie w moim przypadku/wypadku. Ja muszę stale ćwiczyć kręgosłup.... ;)
Głupio czytać ,,książkę'' w trakcie rozmowy, ale kiwać się można. :)
[oby bankierzy nie myśleli że klient kiwając się, chce wykiwać bank...]

Wam, drogie siostry, także radzę ćwiczenia Waszych kręgosłupów.
Przed 25 laty mogłem, znaczy -- mogłam... ;) Mogłam stać na
głowie do znudzenia (godzinę na przykład) a rok temu nie mogłam
nawet poruszyć nią... Teraz, chyba dzięki kiwaniu tejże (ale bez
piwa) moja szyja powraca do zdrowia.

[sory Ozorowski -- lajf is brótal; tą razą Duch także drwi ze
świata materii, z której zbudowana jest szyja; jeszcze gdyby
tak lędźwie... przed rokiem niosłem 32 kg...]

Wracając do książki -- widzę, że czytanie ze smartfonu
w czasie prowadzenia rozmowy staje się codziennością.
Można zabrać do banku ciekawą robótkę smartfonową. :)

Data: 2012-10-18 20:57:34
Autor: Budzik
Gdzie więcej niż 6,6?
Osobnik posiadający mail @bolinko.wytnijto.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

panowie, skąd takie informacje?
Można załatwić telefonicznie na infolinii.
Dlaczego nie ma na stronie? Tego nie wiem? Może dlatego, że pierwsi ominęli belkę i chcą, żeby zadziałał marketing szeptany?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2012-10-19 00:51:25
Autor: Gotfryd Smolik news
Gdzie więcej niż 6,6?
On Wed, 17 Oct 2012, Paweł Muszyński wrote:

IdeaBank ma lokatę Idealną Plus - to taka pół polisolokata - lokata na cały kapitał z oprocentowaniem 0,1%,a polisa na oprocentowanie - więc masz BFG na kapitał.

  W którym miejscu *regulaminu* jest tekst, z którego to wynika?
  Bo "broszurka" (informacyjna) w której to wytłuszczono zawiera wyraźne
zastrzeżenie, że "nie stanowi podstawy dla roszczeń" itede.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-10-19 01:57:18
Autor: Budzik
Gdzie więcej niż 6,6?
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

hmm, muszę przeanalizowac to jeszcze dokładnie.
Ale z tego mi powiedziano, konstrukcja jest taka, że na całość kapitału zakładana jest lokata w idea banku oprocentowana na 0,1%.
Z tego jasnoby wynikało że zabezpieczenie BFG jest. TEgo przeciez nie trzeba dodatkowo definiować - jest lokata, jest BFG.

Możesz dokładnie podać, czego dotyczy zastrzeżenie że "nie stanowi podstawy dla roszczeń"?

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2012-10-19 07:30:07
Autor: roztojek
Gdzie więcej niż 6,6?
Zupe

W dniu piątek, 19 października 2012 03:58:06 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]

Możesz dokładnie podać, czego dotyczy zastrzeżenie że "nie stanowi podstawy dla roszczeń"?

Jest to zwykla lokata  oprocentowana na 0.1%. Tyle. Dlaczego nie miala by byc gwarantowana przez BFG ? Wszelka dokumentacja mowi o lokacie bankowej, regulamin, potwierdzenia. Nawet w systemie internetowym, widzana jest jak zwykla lokata (Idealna Plus). Ubezpieczenie to inna sprawa, dostajemy osobny certyfikat ubezpieczenia, z gwarantowanym swiadczeniem, (od 18kPLN na rok to okolo 1035PLN) za zycie i dozycie. Tyle. Od 0.1% odprowadzany jest belka, i oplaty dla polisy. Ponadto punkt 8 regulaminu:
"Środki pieniężne zgromadzone na Lokacie objęte są obowiązkowym syste-
mem gwarantowania na zasadach określonych w ustawie o
funduszu Gwarancyjnym."

O czym tu dyskutowac ?

Data: 2012-10-21 05:49:27
Autor: Zibo
Gdzie więcej niż 6,6?
Zabezpieczenie kapitału - BFG
Zabezpieczenie odsetek - UFG
Czyli jeśli ubezpieczyciel padnie to dostaniesz 50% odsetek.
Sam się zastanawiam ale póki Sync daje 7.5 nie ma o czym gadać.

Gdzie więcej niż 6,6?