Gdzie wlozyc >80k PLN?

Data: 2010-02-08 21:56:45
Autor: Faster Than X
Gdzie wlozyc >80k PLN?
Witam.

Gdzie wlozyc ok. 85 tys zl na okres 3-12 miesiecy?

Data: 2010-02-08 22:03:25
Autor: Grażyna.Ł
Gdzie wlozyc >80k PLN?

Użytkownik "Faster Than X" <fasterthanxWYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:095f.0000002d.4b707a8dnewsgate.onet.pl...
Witam.

Gdzie wlozyc ok. 85 tys zl na okres 3-12 miesiecy?

Pozdrawiam

Ja bym to podzieliła na lokaty optymalne bezbelkowe w Open Finance. 5,65%

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-02-09 06:51:24
Autor: lokatybezbelki
Gdzie wlozyc >80k PLN?
Witam,
produkty bez "Belkowe" są najwyżej oprocentowane, ponieważ nie są opodatkowane.
Open Financi i Meritum Bank (lokaty), Polbank i Eurobank (konta oszczędnościowe).

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2010-02-10 00:39:11
Autor: z/svc
Gdzie wlozyc >80k PLN?
On Mon, 08 Feb 2010 21:56:45 +0100, "Faster Than X"
<fasterthanxWYTNIJTO@onet.pl> wrote:

Witam.

Gdzie wlozyc ok. 85 tys zl na okres 3-12 miesiecy?

Jeśli to cała Twoja kasa, to na pewno nie w jedno miejsce.

Przemyśl to sobie i odpowiedz na pytanie "dlaczego".

--
z/svc

Data: 2010-02-10 09:14:05
Autor: Valdi
Gdzie wlozyc >80k PLN?
"z/svc" news:ifs3n5dlu3pdo9gblbm230260vjfnt5jkf4ax.com

Jeśli to cała Twoja kasa, to na pewno nie w jedno miejsce.
Przemyśl to sobie i odpowiedz na pytanie "dlaczego".

No właśnie... dlaczego? O ile kwota przekraczała by 200K to rozumiem twoje
podejście. 80K to kwota którą spokojnie można wpakować w jedno miejsce.

Data: 2010-02-10 22:32:32
Autor: witrak()
Gdzie wlozyc >80k PLN?
On 2010-02-10 09:14, Valdi wrote:
[...]

Valdi, a jakie przepisy regulują prędkość wypłacania odszkodowań z BFG gdy bank upadnie? I ile wnosi gwarantowany okres wypłaty ? tydzień, 10 dni ? ;-)

witrak()

Data: 2010-02-11 10:28:38
Autor: Valdi
Gdzie wlozyc >80k PLN?
"witrak()" news:hkv8qd$dl7$2atlantis.news.neostrada.pl

Valdi, a jakie przepisy regulują prędkość wypłacania odszkodowań z
BFG gdy bank upadnie? I ile wnosi gwarantowany okres wypłaty ?
tydzień, 10 dni ? ;-)

OK. Ale czy my nie przesadzamy z tą psychozą upadania banków?
Nie raz i nie dwa mądrzy ludzie (i aby była jasność nie mam na myśli siebie
he he he) nie tylko na tej grupie pisali, że ryzyko upadku jakiegoś banku w
Polsce jest bliskie 0. Prędzej dojdzie do jego przejęcia przez inny podmiot
bądź w wariancie mniej prawdopodobnym nacjonalizacji.
Gdy bym miał się tak wszystkim przejmować to:
1. nie płacił bym kartą bo mogą mnie okraść
2. nie wyciągał bym pieniędzy z bankomatu bo mogą mnie okraść
3. nie będę chodził na spacery bo może mnie auto puknąć na pasach
4. nie wsiądę za kółko bo mogę mieć śmiertelny wypadek
5. itp.

Do OF wpakowałem ponad limit BFG i jakoś żyję - nie budzę się zalany potem
każdego dnia w obawie o moje oszczędności, nie sprawdzam dzień w dzień czy
jeszcze moje pieniądze są widoczne w podglądzie lokat itp. Ogólnie daję radę
i jest mi z tym dobrze :)

Data: 2010-02-11 02:20:22
Autor: luc
Gdzie wlozyc >80k PLN?
On 11 Lut, 10:28, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:

[...]

To teraz już wiem, kto zapchał open ponad 350cioma zoptymalizowanymi
lokatami optymalnymi ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-11 11:59:27
Autor: Valdi
Gdzie wlozyc >80k PLN?
"luc" news:8f45b6f2-0da2-4034-8d00-2ff563838eed3g2000yqn.googlegroups.com

To teraz już wiem, kto zapchał open ponad 350cioma zoptymalizowanymi
lokatami optymalnymi ;-)

Skąd Ci się ta liczba wzięła?
Nie jestem tym typem człowieka, który zakłada kilkaset lokat po 500 PLN aby
zyskać kilka grosików, a jak zapewne wiesz takich przypadków jest sporo -
nawet dzisiaj jakiś wątek na forum mBanku się pojawił w tej sprawie. W OF
mam kilkanaście lokat, najczęściej zakładanych na maksymalne, możliwe kwoty.

Data: 2010-02-11 04:05:34
Autor: luc
Gdzie wlozyc >80k PLN?
On 11 Lut, 11:59, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
"luc"news:8f45b6f2-0da2-4034-8d00-2ff563838eed3g2000yqn.googlegroups.com

> To teraz ju wiem, kto zapcha open ponad 350cioma zoptymalizowanymi
> lokatami optymalnymi ;-)

Sk d Ci si ta liczba wzi a?
Nie jestem tym typem cz owieka, kt ry zak ada kilkaset lokat po 500 PLN aby
zyska kilka grosik w, a jak zapewne wiesz takich przypadk w jest sporo -
nawet dzisiaj jaki w tek na forum mBanku si pojawi w tej sprawie. W OF
mam kilkana cie lokat, najcz ciej zak adanych na maksymalne, mo liwe kwoty.

200 000 pln / 549 to okolo 364 lokat - stąd się wzięła. W końcu
napisałeś, że zapakowałeś do OF ponad limit BFG, czyż nie?
Za całą moją poprzednią wypowiedzią jest emotikon, więc nie traktuj
tego jako oskarżenia Cię o próbę zapychania systemu OF, no offence :-)

p.s. Co dziś wszyscy tacy drażliwi?

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-11 13:12:08
Autor: Valdi
Gdzie wlozyc >80k PLN?
"luc" news:b4b0ae62-47f7-4865-8d03-74c376bb1212c4g2000yqa.googlegroups.com

200 000 pln / 549 to okolo 364 lokat - stąd się wzięła. W końcu
napisałeś, że zapakowałeś do OF ponad limit BFG, czyż nie?

Ale nie napisałem, że zakładałem lokaty po 549 - chyba bym pierdolca dostał
gdy by mi przyszło ponad 200K rozbijać na takie sumki. :)

Za całą moją poprzednią wypowiedzią jest emotikon, więc nie traktuj
tego jako oskarżenia Cię o próbę zapychania systemu OF, no offence :-)

Odebrałem to raczej jako pstryczek w nos, że zakładam multum lokat na małe
kwoty co jest nieprawdą :)

p.s. Co dziś wszyscy tacy drażliwi?

Przez pogodę :)

Data: 2010-02-11 04:46:22
Autor: luc
Gdzie wlozyc >80k PLN?
On 11 Lut, 13:12, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
Ale nie napisałem, że zakładałem lokaty po 549 - chyba bym pierdolca dostał
gdy by mi przyszło ponad 200K rozbijać na takie sumki. :)

Wtedy nie napisałeś, więc mogłem domniemywać ;-)

A swoją drogą - ciekawe, czy OF ma jakieś górne ograniczenie na ilość
lokat? Jakby się człowiek uparł, to zakładanie ich by się dało
zautomatyzować (pewnie już zapaleńcy porobili odpowiednie skrypty), a
i przelewy za pomocą jakichś koszyków byłyby mniej bolesne...

Przez pogodę :)

Czuć już wiosnę ;-D

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-11 15:42:13
Autor: Valdi
Gdzie wlozyc >80k PLN?
"luc" news:3a898fad-e116-43a5-8fa3-47dab64a74a4k41g2000yqm.googlegroups.com

Czuć już wiosnę ;-D

Postanowiłem oszczędzać na ogrzewaniu - jest mi zimo :)

Data: 2010-02-11 14:27:31
Autor: sTav
Gdzie wlozyc >80k PLN?
Valdi wrote:
Do OF wpakowałem ponad limit BFG i jakoś żyję

*Podstawowa* zasada inwestora - *DYWERSYFIKACJA*

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-02-11 16:12:20
Autor: Valdi
Gdzie wlozyc >80k PLN?
"sTav" news:hl119f$mgh$1nemesis.news.neostrada.pl

> Do OF wpakowałem ponad limit BFG i jakoś żyję

*Podstawowa* zasada inwestora - *DYWERSYFIKACJA*

zgadza się dlatego trochę grosza jest w eurobanku, mBanku, gotówce PLN,
euro, akcjach :)

Gdzie wlozyc >80k PLN?