Gdzie wpłacać na Radio Maryja

Data: 2011-12-04 22:28:14
Autor: jadrys
Gdzie wpłacać na Radio Maryja
W dniu 2011-12-04 20:19, abc pisze:
- PKO BP S.A. II/O Toruń
nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130

- Bank Pocztowy S.A. O/Toruń
nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

Chętnie bym wspomógł piękną inicjatywę Rydzyka paroma złotymi, ale z tymi kontami bankowymi to za dużo fatygi. Dlaczego nie ma zbiórki przez SMS-y?

Data: 2011-12-04 23:54:39
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-04 22:28, jadrys pisze:
[...]

najlepije wysylajac pod numer 666 ;)

--
the_foe

Data: 2011-12-05 13:47:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-04 23:54, the_foe pisze:

Chętnie bym wspomógł piękną inicjatywę Rydzyka paroma złotymi, ale z
tymi kontami bankowymi to za dużo fatygi. Dlaczego nie ma zbiórki przez
SMS-y?

najlepije wysylajac pod numer 666 ;)

Wszystko jedno pod jaki. Ważne żeby to mi nie zajęło wiele czasu.

Data: 2011-12-09 20:32:32
Autor: pluton
Gdzie wp³acaæ na Radio Maryja
> najlepije wysylajac pod numer 666 ;)

Wszystko jedno pod jaki. Wa¿ne ¿eby to mi nie zajê³o wiele czasu.

No to wysylaj pod bylejaki. Tylko pozniej nie stekaj tutaj godzinami,
ze nienazarte kapitalistyczne ryje zalozyly w Polsce telefonie komorkowa
i zeruja na Polakach.

Nullification

Gdzie wpłacać na Radio Maryja