Gdzie wpłacać na Radio Maryja

Data: 2011-12-04 20:19:46
Autor: abc
Gdzie wpłacać na Radio Maryja
- PKO BP S.A. II/O Toruń
nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130

- Bank Pocztowy S.A. O/Toruń
nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-12-04 13:21:00
Autor: kefirh
On 4 Gru, 20:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Jakie¶ 10 lat temu wpłaciłem na Lux Veritatis pewn± sumę on line.
Nie min±ł tydzień a dostałem od Waniek upomnienie o zaleganiu na
KRRiT.
Kwota była wielokrotnie wyższa.

Krótko mówi±c:
"Nie da się oddzielić polityki od religii."

;)

Data: 2011-12-04 20:39:42
Autor: A. Filip
abc: Gdzie wpłacać na Radio Maryja [a linka niet]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
- PKO BP S.A. II/O Toruń
nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130

- Bank Pocztowy S.A. O/Toruń
nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

A podasz jakiĹ› uwiarygadniajÄ…cy link?
Bo żaden hochsztapler by się za RM podać nie ważył by wpłaty wiernych
słuchaczy przechwytywać? ;-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto jest myślący, to i zatroskany.

Data: 2011-12-04 20:52:19
Autor: boukun
Gdzie wpłacać na Radio Maryja

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4edbc7f4$0$8449$65785112news.neostrada.pl...
- PKO BP S.A. II/O Toruń
nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130

- Bank Pocztowy S.A. O/Toruń
nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

Słuchasz, popierasz, a czy płacisz?

boukun

Data: 2011-12-04 20:55:35
Autor: pluton
Gdzie wpłacać na Radio Maryja

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

po sredniku: 'kosciol czcicieli cieplej wody'.

Nullification

Data: 2011-12-05 09:09:56
Autor: sofu
Gdzie wpłacać na Radio Maryja

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbgjb7$hju$1inews.gazeta.pl...

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

po sredniku: 'kosciol czcicieli cieplej wody'.

--

 A może " ko¶ciół czcicieli klap kanałowych"?

sofu

Data: 2011-12-09 20:30:33
Autor: pluton
Gdzie wpłacać na Radio Maryja

> po sredniku: 'kosciol czcicieli cieplej wody'.
>
> --   A może " ko¶ciół czcicieli klap kanałowych"?

To inny kosciol. Ten czci ciepla wode i dojenie moheru.

Nullification

Data: 2011-12-04 22:28:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-04 20:19, abc pisze:
- PKO BP S.A. II/O Toruń
nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130

- Bank Pocztowy S.A. O/Toruń
nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

Chętnie bym wspomógł piękną inicjatywę Rydzyka paroma złotymi, ale z tymi kontami bankowymi to za dużo fatygi. Dlaczego nie ma zbiórki przez SMS-y?

Data: 2011-12-04 23:54:39
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-04 22:28, jadrys pisze:
[...]

tymi kontami bankowymi to za duĹĽo fatygi. Dlaczego nie ma zbiĂłrki przez
SMS-y?

najlepije wysylajac pod numer 666 ;)

--
the_foe

Data: 2011-12-05 13:47:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-04 23:54, the_foe pisze:

Chętnie bym wspomógł piękną inicjatywę Rydzyka paroma złotymi, ale z
tymi kontami bankowymi to za duĹĽo fatygi. Dlaczego nie ma zbiĂłrki przez
SMS-y?

najlepije wysylajac pod numer 666 ;)

Wszystko jedno pod jaki. Ważne żeby to mi nie zajęło wiele czasu.

Data: 2011-12-09 20:32:32
Autor: pluton
Gdzie wpłacać na Radio Maryja
> najlepije wysylajac pod numer 666 ;)

Wszystko jedno pod jaki. Ważne żeby to mi nie zajęło wiele czasu.

No to wysylaj pod bylejaki. Tylko pozniej nie stekaj tutaj godzinami,
ze nienazarte kapitalistyczne ryje zalozyly w Polsce telefonie komorkowa
i zeruja na Polakach.

Nullification

Data: 2011-12-05 02:19:50
Autor: MH
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
- PKO BP S.A. II/O Toruń
nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130

- Bank Pocztowy S.A. O/Toruń
nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

===============

Masz Kupa ( owego czasu dostałe¶ na psp tak± "ksywę") zdrowe poczucie "chumoru".
U nas jest "chalny" , wieje jak Wuj.. , i teroski wim , ze Nichuja nieda siem
łopozondzić stom politykom wedle ragi.. , regli... , KURWA !! R-E-L-G-J-I..

Wyboc , ze tak powoli pisem..  Wim , wim .., inkse słowa niereligijne pisem
łokrutnie na sybko¶ci...

Pseto wyboc mi , bom ku takowemu słownictwu psywykł u nas NaWiosce...

MH

Data: 2011-12-05 04:55:00
Autor: stevep
Dnia 04-12-2011 o 20:19:46 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

- PKO BP S.A. II/O Toruń
nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130

- Bank Pocztowy S.A. O/Toruń
nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003

z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"

Podaj konto, a wpłacę na instytucje zwalczaj±ce t± gadzinówkę..

--
stevep

Gdzie wpłacać na Radio Maryja