Gdzie wtedy byli ci wszyscy oburzeni?

Data: 2013-01-30 18:12:53
Autor: abc
Gdzie wtedy byli ci wszyscy oburzeni?
Fronda.pl: Czy dziwi Pani± Profesor burza, jaka rozpętała się wokół Pani
wypowiedzi?

Prof. Krystyna Pawłowicz: Dziwi mnie, ponieważ mówię rzeczy bardzo
oczywiste. Tyle, że jak dotyka się spraw bardziej intymnych, a nawet nie
intymnych, bo przecież zagadnienie małżeństwa dotyczy również spraw
publicznych, okazuje się, że nie można powiedzieć czym jest małżeństwo.

Jeste¶my ¶wiadkami podważania podstawowych definicji!

Nie spodziewałam się, że p. premier Donald Tusk przyłoży rękę do
redefiniowania definicji małżeństwa, wykorzystuj±c autorytet Sejmu. Każdy
kto dobrze my¶li o Polsce i Polakach, każdy kto chce jej szczę¶cia, powinien
popierać instytucję małżeństwa.

Natomiast profesorowie, którzy zabrali głos w tej sprawie, to głównie
przedstawiciele ¶rodowisk lewacko-genderowo-feministycznych znani z
opluwania Ko¶cioła i nie szanowania prawa do wolno¶ci wypowiedzi.

List, jaki napisali, ciężko ich kompromituje. Pokazuje bowiem, że ci
naukowcy nie szanuj± reguł demokracji! Nie pozwalaj± się wypowiedzieć
osobie, która mówi, że czarne jest czarne, a białe jest białe. Tymczasem
król jest nagi!

Fronda.pl: Naukowcy czy już politycy?

Prof. Krystyna Pawłowicz: To takie - można powiedzieć - ciężko ideologiczne
zachowanie. Tymczasem ja mam prawo mieć swoje zdanie i własne skojarzenia.
Gdy czyja¶ twarz przypomina mi twarz boksera, to mam prawo o tym powiedzieć!
Niektorzy poczuli się tym urażeni.

Pytanie, czy poczuli się urażeni, gdy facet z Biłgoraja mowi, że jego celem
było zniszczenie godno¶ciowych podstaw prezydentury Lecha Kaczyńskiego?

Czy obraĽliwe, upokrzaj±ce wypowiedzi ministra Sikorskiego o ¶p. panu
prezydencie też ich obrażały?

Czy urażały ich wypowiedzi p. Bartoszewskiego, który nazywał nas bydłem?

A może słowa premiera Donalda Tuska o osobach starszych, które upokrzał,
nazywaj±c je "moherami"?

Gdzie wtedy byli ci wszyscy oburzeni? Dopiero dzisiaj maj± odwagę pisać
listy?

Przypominam, że nikogo nie obrażam. Stwierdzenie, że czyja¶ twarz przypomina
mi twarz boksera nie jest obelg±. Przypomina mi twarz boksera? No
przypomina. Co ja zrobię?

Więcej
http://www.fronda.pl/a/prof-pawlowicz-dla-frondapl-profesorowie-ktorzy-zabrali-glos-w-tej-sprawie-to-glownie-przedstawiciele-srodowisk-lewacko-genderowo-feministycznych,25793.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-01-30 18:57:40
Autor: Marek Czaplicki

oczywiste. http://www.fronda.pl/a/prof-pawlowicz-dla-frondapl-profesorowie-ktorzy-
zabrali-glos-w-tej-sprawie-to-glownie-przedstawiciele-srodowisk-lewacko-
genderowo-feministycznych,25793.html

Kiedy stosowna ustawa ludziach "nie przynosz±cych korzy¶ci społeczeństwu"? To oczywiste chyba? :)

Data: 2013-01-31 17:02:32
Autor: leszek niewiadomski
Gdzie wtedy byli ci wszyscy oburzeni?
Am 30.01.2013 18:57, schrieb Marek Czaplicki:
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 30 styczeń 2013 18:12:

Fronda.pl: Czy dziwi Panią Profesor burza, jaka rozpętała się wokół Pani
[...]

Kiedy stosowna ustawa ludziach "nie przynoszących korzyści społeczeństwu"?
To oczywiste chyba? :)

Wzorce sa, nie trzeba nawet zatrudniac tlumaczy. Inspiracje i zrodla poszukalbym np. w Wikipedii.

>Untermensch (z niem. podczłowiek, mn. Untermenschen) – rasistowskie określenie używane w propagandzie narodowosocjalistycznej w stosunku do Żydów, Cyganów, Polaków[1][2][3], Rosjan i innych narodów słowiańskich oraz do przedstawicieli innych grup etnicznych uznawanych przez narodowych socjalistów jako „niearyjskie” (niegermańskie).
Odebranie ziemi podludziom miało według narodowych socjalistów pozwolić nadludziom (Übermensch), czyli Niemcom na uzyskanie Lebensraumu (niem. przestrzeni życiowej). W nowym „aryjskim” społeczeństwie podludzie mieli wykonywać uciążliwe prace jako niewolnicy służący „rasie panów”. Zgodnie z propagandą „nadludzi” w stosunku do „podludzi” nie obowiązywały zasady etyczne.
Za podludzi uznawano również Niemców, którzy nie pasowali do idealnego obrazu społeczeństwa tworzonego przez narodowych socjalistów. Za Untermenschen pozbawionych wszystkich praw uznawano niepełnosprawnych fizycznie bądź umysłowo, gejów i lesbijki, bezdomnych, liberałów, przeciwnych narodowemu socjalizmowi opozycjonistów, świadków Jehowy lub inne osoby „zdegenerowane moralnie”.<
http://pl.wikipedia.org/wiki/Untermensch
albo http://pl.wikipedia.org/wiki/Eugenika
itp.

ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Gdzie wtedy byli ci wszyscy oburzeni?