Gdzie wy robicie te kilometry?

Data: 2011-02-23 12:44:31
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Gdzie wy robicie te kilometry?
W dniu 2011-02-23 12:03, flower pisze:
Z innego wątku:
"Dodam, że rocznie przejeżdżam ok. 25 tys km, w tym ze 3-4 dłuższe
wyjazdy (z przyczepą kampingową) a reszta głównie codzienne dojazdy do
pracy (ok. 10km w jedną stronę, bez korków - ruch prawie że pozamiejski,
choć to DC)"

Ja dojeżdżam do pracy lekko ponad 50 km w jedną stronę, plus czasami coś
dłuższego (raz do roku wakacje, ze dwa razy do roku wyjazd w Polskę), i
średnia od 10 lat wychodzi mi niemal równe 30 tys. km.

20 dni w miesiącu razy 12 miesięcy to daje prawie 5tys km rocznie na same przejazdy dom-praca i praca-dom. Około drugie tyle na inne wypady po mieście (w tym służbowe) - już się robi 10tys. Kilka wyjazdów zagranicznych robi kolejne 10tys i zostaje 5tys na jakieś krótsze wycieczki (święta, weekendy itp). To tak plus/minus :)

MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Gdzie wy robicie te kilometry?