Gdzie wy robicie te kilometry?

Data: 2011-02-23 14:42:28
Autor: Dysiek
Gdzie wy robicie te kilometry?
Ja dojeżdżam do pracy lekko ponad 50 km w jedną stronę, plus czasami coś
dłuższego (raz do roku wakacje, ze dwa razy do roku wyjazd w Polskę), i
średnia od 10 lat wychodzi mi niemal równe 30 tys. km.

Praca - 50 km w dwie strony, bliskie wyjazdy (zakupy, kino) + ze dwa razy gdzies troszke dalej i wychodzi mi ok. 18-20 tys rocznie. I mysle, ze kupujac samochod benzynowy mozna sobie zakladac 20-25 tys rocznie przebiegu. Czyli typowy 5 latek powinien miec nalatane ok. 100-125 tys.

Dysiek

Gdzie wy robicie te kilometry?