Gdzie wy robicie te kilometry?

Data: 2011-02-24 09:15:13
Autor: Axel
Gdzie wy robicie te kilometry?
"flower" <flower19737@wp.pl> wrote in message
news:4d64e97b$0$2458$65785112news.neostrada.pl... Z innego wątku:
"Dodam, że rocznie przejeżdżam ok. 25 tys km, w tym ze 3-4 dłuższe
wyjazdy (z przyczepą kampingową) a reszta głównie codzienne dojazdy do
pracy (ok. 10km w jedną stronę, bez korków - ruch prawie że pozamiejski,
choć to DC)"
Ja dojeżdżam do pracy lekko ponad 50 km w jedną stronę, plus czasami coś
dłuższego (raz do roku wakacje, ze dwa razy do roku wyjazd w Polskę), i
średnia od 10 lat wychodzi mi niemal równe 30 tys. km.

Ja mam do pracy 8km (ale w lecie czesto jezdze do pracy rowerem), w sezonie weekendy na dzialke 70km, 3-4 razy w roku jakis dluzszy wyjazd w PL, na wakacje zwykle nie biore samochodu, tylko pozyczam na miejscu, w domu jest drugi samochod, a i tak mam przebiegi 18-20 tys. km rocznie.

--
Axel

Gdzie wy robicie te kilometry?