Gdzie wyciąg krzesełkowy?

Data: 2010-02-18 00:00:21
Autor: J.F.
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
On Wed, 17 Feb 2010 22:56:41 +0100,  zly wrote:
Z racji tego, że to mój trzeci wyjazd na deskę potrzebuje wyci±gu
krzesełkowego orczyki odpadaj±. Nie zamierzam się męczyć :) I teraz
pytanko, gdzie w Polsce s± wyci±gi, które s± czynne po zmroku? Do tej pory
byłem w Szczyrku i w Szklarskiej, niestety koniec jazdy o 16 jako¶ do mnie
nie przemawia :/ Najlepiej, żeby to nie był stok na 5 min zjazdu :)

Nie ma w Polsce stokow na 5 minut zjazdu .. choc moze dla Ciebie
jeszcze sa :-)

Zieleniec, ale tam stoki po  400m.

J.

Data: 2010-02-18 01:27:01
Autor: zly
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 00:00:21 +0100, J.F. napisał(a):

Nie ma w Polsce stokow na 5 minut zjazdu .. choc moze dla Ciebie
jeszcze sa :-)
Zieleniec, ale tam stoki po  400m.

Hmm, bior±c pod uwagę drugie zdanie rozumiem, że zjeżdżasz szybciej :) No
mi te na których byłem zajmuj± sporo dłużej :D
I wła¶nie wolałbym unikn±ć takich 400m po prostej :) Nie musi być
o¶wietlony, ważne, by dało się wjechać na górę.

--
marcin

Data: 2010-02-18 16:13:39
Autor: M.B.
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

Nie ma w Polsce stokow na 5 minut zjazdu .. choc moze dla Ciebie
jeszcze sa :-)

mi na desce ok 4-5 min zajmuje zjazd tras± nr 20 w solden
z górnego 2284 mmpm do dolnego gigioch 1377 mnpm ... (fajna traska na ostr± dzidę)
907 m przewyższenia

pozdr. mb

Data: 2010-02-20 19:44:56
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
W dniu 2010-02-18 16:13, M.B. pisze:

[...]

Tylko pozazdro¶cić - mi ta trasa zajęła jakie¶ pół godziny....
Ilo¶ć lodu, kamieni, zawalidróg, a na koniec chodzenie po trawie bo brakło ¶niegu do dojazdu do kolejki na dół....
Dobrze że tylko raz się na dół porwałem...

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Gdzie wyciąg krzesełkowy?