Gdzie wyciąg krzesełkowy?

Data: 2010-02-17 22:56:41
Autor: zly
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
Z racji tego, że to mój trzeci wyjazd na deskę potrzebuje wyciągu
krzesełkowego orczyki odpadają. Nie zamierzam się męczyć :) I teraz
pytanko, gdzie w Polsce są wyciągi, które są czynne po zmroku? Do tej pory
byłem w Szczyrku i w Szklarskiej, niestety koniec jazdy o 16 jakoś do mnie
nie przemawia :/ Najlepiej, żeby to nie był stok na 5 min zjazdu :)
--
marcin

Data: 2010-02-18 00:00:21
Autor: J.F.
Gdzie wycišg krzesełkowy?
On Wed, 17 Feb 2010 22:56:41 +0100,  zly wrote:
[...]

Nie ma w Polsce stokow na 5 minut zjazdu .. choc moze dla Ciebie
jeszcze sa :-)

Zieleniec, ale tam stoki po  400m.

J.

Data: 2010-02-18 01:27:01
Autor: zly
Gdzie wycišg krzesełkowy?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 00:00:21 +0100, J.F. napisał(a):

Nie ma w Polsce stokow na 5 minut zjazdu .. choc moze dla Ciebie
jeszcze sa :-)
Zieleniec, ale tam stoki po  400m.

Hmm, biorąc pod uwagę drugie zdanie rozumiem, że zjeżdżasz szybciej :) No
mi te na których byłem zajmują sporo dłużej :D
I właśnie wolałbym uniknąć takich 400m po prostej :) Nie musi być
oświetlony, ważne, by dało się wjechać na górę.

--
marcin

Data: 2010-02-18 16:13:39
Autor: M.B.
Gdzie wycišg krzesełkowy?

Nie ma w Polsce stokow na 5 minut zjazdu .. choc moze dla Ciebie
jeszcze sa :-)

mi na desce ok 4-5 min zajmuje zjazd trasą nr 20 w solden
z górnego 2284 mmpm do dolnego gigioch 1377 mnpm ... (fajna traska na ostrą dzidę)
907 m przewyższenia

pozdr. mb

Data: 2010-02-20 19:44:56
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Gdzie wycišg krzesełkowy?
W dniu 2010-02-18 16:13, M.B. pisze:

[...]

Tylko pozazdrościć - mi ta trasa zajęła jakieś pół godziny....
Ilość lodu, kamieni, zawalidróg, a na koniec chodzenie po trawie bo brakło śniegu do dojazdu do kolejki na dół....
Dobrze że tylko raz się na dół porwałem...

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2010-02-18 07:08:53
Autor: TomekM
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

"zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> wrote in message news:1em91ey6qxtz0.dlgpiki.fixed...
[...]
pierwsze z brzegu - Małe Ciche,
na Babie w Korbielowie chyba też świecą po zmroku.
Sprawdź jeszcze Laskową i Limanową.
Jak sie nie bedziesz spieszył to 5 min bedzie w sam raz :)

Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-02-18 10:29:56
Autor: Anjay
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:1em91ey6qxtz0.dlgpiki.fixed...
[...]

skoro byleś w Szklarskiej, to może niedaleko Świeradów ?
chociaż tam nie ma krzesełka :(   jest gondola
ale są nocne jazdy

pozdrowienia
Andrzej

Data: 2010-02-18 13:05:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

[...]

W Szczyrku. Tylko, że osiągnięcie 5 minut zjazdu z samej góry jest niemożliwe. 7 minut owszem, ale rowerem. Trasa ma ponad 3.5km.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-18 14:14:39
Autor: zly
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 13:05:05 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

W Szczyrku. Tylko, że osiągnięcie 5 minut zjazdu z samej góry jest niemożliwe. 7 minut owszem, ale rowerem. Trasa ma ponad 3.5km.

Ale się uczepiliście :) Chodi mi o to by to nie był płaski stok o długości
500m tylko jakaś dłuższa trasa. W Szczyrku było fajnie bo wszyscy jechali
na lewo, a po prawej było pusto. Niestety zamykali o 16 :/
Te stoki co były podane wcześniej to też krótkie, albo wyciąg do połowy :/

A co myślicie o Chopek na Słowacji? Ew może być gdzieś dalej austria etc.
Ważne, żeby dało się pojechać i nie było teraz problemów z noclegiem.
Od biedy jakieś sprawdzone biuro i last minute :>
--
marcin

Data: 2010-02-20 11:43:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

[...]

Kłamiesz!
Ostatni wjazd na samą górę jest o 16:15, czyli około 16:30 ostatni raz zjeżdżasz.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-20 18:25:36
Autor: maniek
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
Ale się uczepiliście :) Chodi mi o to by to nie był płaski stok o długości
500m tylko jakaś dłuższa trasa.

To gdzie ty jeździłeś w Szklarskiej? Szrenica z góry:
- Lola 4400 i krzesełko
- FIS 2000 i krzesełko
- Śnieżynka 2080 i krzesełko
- Puchatek 1470, krzesełko i jazda nocna 18..22 !!!

Pozdrawiam
Maniek

Gdzie wyciąg krzesełkowy?