Gdzie wyciąg krzesełkowy?

Data: 2010-02-18 07:08:53
Autor: TomekM
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

"zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> wrote in message news:1em91ey6qxtz0.dlgpiki.fixed...
Z racji tego, że to mój trzeci wyjazd na deskę potrzebuje wyciągu
krzesełkowego orczyki odpadają. Nie zamierzam się męczyć :) I teraz
pytanko, gdzie w Polsce są wyciągi, które są czynne po zmroku? Do tej pory
byłem w Szczyrku i w Szklarskiej, niestety koniec jazdy o 16 jakoś do mnie
nie przemawia :/ Najlepiej, żeby to nie był stok na 5 min zjazdu :)
-- marcin
pierwsze z brzegu - Małe Ciche,
na Babie w Korbielowie chyba też świecą po zmroku.
Sprawdź jeszcze Laskową i Limanową.
Jak sie nie bedziesz spieszył to 5 min bedzie w sam raz :)

Pozdrawiam
Tomek

Gdzie wyciąg krzesełkowy?