Gdzie wyciąg krzesełkowy?

Data: 2010-02-18 13:05:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

Z racji tego, że to mój trzeci wyjazd na deskę potrzebuje wyciągu
krzesełkowego orczyki odpadają. Nie zamierzam się męczyć :) I teraz
pytanko, gdzie w Polsce są wyciągi, które są czynne po zmroku? Do tej pory
byłem w Szczyrku i w Szklarskiej, niestety koniec jazdy o 16 jakoś do mnie
nie przemawia :/ Najlepiej, żeby to nie był stok na 5 min zjazdu :)

W Szczyrku. Tylko, że osiągnięcie 5 minut zjazdu z samej góry jest niemożliwe. 7 minut owszem, ale rowerem. Trasa ma ponad 3.5km.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-18 14:14:39
Autor: zly
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 13:05:05 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

W Szczyrku. Tylko, że osiągnięcie 5 minut zjazdu z samej góry jest niemożliwe. 7 minut owszem, ale rowerem. Trasa ma ponad 3.5km.

Ale się uczepiliście :) Chodi mi o to by to nie był płaski stok o długości
500m tylko jakaś dłuższa trasa. W Szczyrku było fajnie bo wszyscy jechali
na lewo, a po prawej było pusto. Niestety zamykali o 16 :/
Te stoki co były podane wcześniej to też krótkie, albo wyciąg do połowy :/

A co myślicie o Chopek na Słowacji? Ew może być gdzieś dalej austria etc.
Ważne, żeby dało się pojechać i nie było teraz problemów z noclegiem.
Od biedy jakieś sprawdzone biuro i last minute :>
--
marcin

Data: 2010-02-20 11:43:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie wyciąg krzesełkowy?

[...]

Kłamiesz!
Ostatni wjazd na samą górę jest o 16:15, czyli około 16:30 ostatni raz zjeżdżasz.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-20 18:25:36
Autor: maniek
Gdzie wyciąg krzesełkowy?
Ale się uczepiliście :) Chodi mi o to by to nie był płaski stok o długości
500m tylko jakaś dłuższa trasa.

To gdzie ty jeździłeś w Szklarskiej? Szrenica z góry:
- Lola 4400 i krzesełko
- FIS 2000 i krzesełko
- Śnieżynka 2080 i krzesełko
- Puchatek 1470, krzesełko i jazda nocna 18..22 !!!

Pozdrawiam
Maniek

Gdzie wyciąg krzesełkowy?