Gdzie wydadzą kartę kredytowa przy dochodach 500 zł netto ?

Data: 2009-05-07 09:24:15
Autor: missmagicp
Gdzie wydadzą kartę kredytowa przy dochodach 500 zł netto ?
Witam,
w której instytucji finansowej mogę nabyć kartę kredytową z miesięczym
dochodem netto 500 zł ?

Pozdrawiam.

Data: 2009-05-07 10:31:44
Autor:
Gdzie wydadzą kartę kredytowa przy dochodach 500 zł netto ?
visa Newsweek - zamówisz przez internet - wydaje to bzwbk wymagają dochód od
50pln (pięćdziesięciu złoty) - tak 1-1,5tys. powinni dać bez problemu

to jest wypukła visa classic...

Data: 2009-05-07 04:09:32
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 7 Maj, 12:31, " " <b1op.SKA...@gazeta.pl> wrote:
visa Newsweek - zamówisz przez internet - wydaje to bzwbk wymagają dochód od
50pln (pięćdziesięciu złoty) - tak 1-1,5tys. powinni dać bez problemu

to jest wypukła visa classic...

Chyba juz nie sprzedaja tych kart....

Data: 2009-05-07 14:54:18
Autor: wefe

http://www.newsweekclub.pl/karta/index3.asp

Data: 2009-05-07 06:24:54
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 7 Maj, 14:54, "wefe" <kla...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik <krzyszto...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:e5ff94e6-da65-4084-a8ef-0e65036187a9o30g2000vbc.googlegroups.com...
On 7 Maj, 12:31, " " <b1op.SKA...@gazeta.pl> wrote:> visa Newsweek - zamówisz przez internet - wydaje to bzwbk wymagają dochód
> od
> 50pln (pięćdziesięciu złoty) - tak 1-1,5tys. powinni dać bez problemu

> [...]

Czylo zdjeli je tylko z oferty bezposrednio na stronach bzwbk

Data: 2009-05-07 11:37:24
Autor: MarekZ
Użytkownik "missmagicp" <eclip@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtu9bv$mrr$1inews.gazeta.pl...
Witam,
w której instytucji finansowej mogę nabyć kartę kredytową z miesięczym
dochodem netto 500 zł ?

Karty hipermarketowe, ING...

Data: 2009-05-07 12:20:24
Autor: RobertS
[...]

pamiętaj, że nie sam dochód się liczy, ale przede wszystkim zdolność kredytowa!

RobertS

Gdzie wydadzą kartę kredytowa przy dochodach 500 zł netto ?