Gdzie wykaz bankomatów

Data: 2010-06-15 13:37:09
Autor: Damian Niusy
Gdzie wykaz bankomatów
Witam,

Gdzie w necie znajdę stronę na której będzie wykaz w jakich nominałach wydają kasę bankomaty. Chodzi mi o nominały 10 i 20 zł bo od 50 zł to chyba wszystkie wydają. Na stronie http://www.karty.pl/ nic takiego nie znalazłem

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-06-15 06:39:01
Autor: choczsz
Gdzie wykaz bankomatów
On 15 Cze, 13:37, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wydaje mi sie, ze trudno bedzie znalexc scisla i zawsze aktualna
liste.
Zapewne wiekszosc bankomatow z technicznego punktu widzenia moglaby
wydawac wszystkie dostepne nominaly, a to jakimi nominalami sa
zasilane, zalezy od sztucznych ograniczen, od procedur jakie aktualnie
stosuje operator - a to sie moze zmienic.

z doswiadczenia:

BZWBK: od 50
EURONET: od 50
PEKAO SA: od 20

Data: 2010-06-15 16:04:29
Autor: astro
Gdzie wykaz bankomatów
On Tue, 15 Jun 2010 06:39:01 -0700 (PDT), choczsz wrote:
z doswiadczenia:
BZWBK: od 50

Rok temu wyplacilem z tegoz 10 zl przy Wielickiej w Krakowie.
Polbank: 20 zl.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-06-15 16:09:50
Autor: Pablo
Gdzie wykaz bankomatów
"choczsz"

z doswiadczenia:
BZWBK: od 50

od 50 kiedy ludziska wyciągną wszystkie banknoty o nominale jakimi jest
zapakowany bankomat. Z własego doświadczenia i obserwacji wnioskuję, że ww.
nominały cieszą się bardzo dużą popularnością, w wyniku czego czasami
otrzymujemy informację, że możliwa wypłata musi stanowić wielokrotność bądź
równowartość kwoty 50 PLN.

Data: 2010-06-15 16:49:19
Autor: Damian Niusy
Gdzie wykaz bankomatów
Witam,

[...]

Aha rozumiem.

Ja mogę dodać sieć SKOK24 od 20 zł

Może jeszcze ktoś by się dopisałem ze swoimi spostrzeżeniami gdzie wydają
10 i 20

BZWBK: od 50
EURONET: od 50
PEKAO SA: od 20

Pamiętam że parę lat temu w BZWBK wypłaciłem 20 zł

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-06-15 17:18:23
Autor: Pablo
Gdzie wykaz bankomatów
"Damian Niusy" news:hv83tf$r0b$1news.onet.pl

Może jeszcze ktoś by się dopisałem ze swoimi spostrzeżeniami gdzie
wydają
10 i 20

cash4you - minimum 20 PLN
eService - minimum 20 PLN

Data: 2010-06-15 17:33:07
Autor: zenek
Gdzie wykaz bankomatów
Damian Niusy pisze:
Witam,

[...]

BZWBK wydaja od 10zl innakwota>10zl i masz.
pekao SA od 20zl.

Data: 2010-06-15 18:58:53
Autor: Jacek Skowroński
Gdzie wykaz bankomatĂłw
PT choczsz scripsit:

z doswiadczenia:

BZWBK: od 50

Bez problemów dostaję w bankmacie BZ WBK banknoty 10-złotowe.

--
Jacek Skowroński                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-06-16 01:44:24
Autor: choczsz
Gdzie wykaz bankomatów
On 15 Cze, 20:58, Jacek Skowroński <jas...@vp.pl> wrote:
PT choczsz scripsit:

> z doswiadczenia:
> BZWBK: od 50

Bez problemów dostaję w bankmacie BZ WBK banknoty 10-złotowe.

> [...]

W takim razie sorry za wprowadzenie w blad.
Z WBK wybieram rzadko i glownie z jednej lokalizacji, mozliwe ze ten
konkretnie bankomat zachowuje sie inaczej, czy moze akurat trafialem
na brak 10-zlotowek albo po prostu mi sie cos poebao.

Data: 2010-06-20 20:32:05
Autor: Grejon
Gdzie wykaz bankomatów
W dniu 2010-06-16 10:44, choczsz pisze:

[...]

Trzeba kliknąć "inna kwota" bo domyślnie wyświetla się 50, 100,...

Uzupełniając:

PKO BP: 10 zł
Cash4you: 20 zł

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-20 20:57:55
Autor: Pablo
Gdzie wykaz bankomatów
"Grejon" news:hvlmr6$f0c$1usenet.news.interia.pl

> [...]
> na brak 10-zlotowek albo po prostu mi sie cos poebao.

Trzeba kliknąć "inna kwota" bo domyślnie wyświetla się 50, 100,...

jak ludziska wyczyszą do 0 kasetki, w których znajdowały się banknoty o
nominale 10 PLN to i nic twoje wskazówki nie dadzą - niestety.

Uzupełniając:

PKO BP: 10 zł
Cash4you: 20 zł

eService - 20 PLN
SKOK - 20 PLN

Data: 2010-06-20 20:36:25
Autor: Wojciech Bancer
Gdzie wykaz bankomatĂłw
On 2010-06-20, Pablo <pablo@nospamplease.pl> wrote:

[...]

PKO BP: 10 zł
Cash4you: 20 zł
eService - 20 PLN
SKOK - 20 PLN

Kredyt Bank ma bardzo fajnie w menu wypłat są pozycje 20 zł / 60 zł.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-06-21 20:23:56
Autor: DanW
Gdzie wykaz bankomatów
On 2010-06-20, Pablo<pablo@nospamplease.pl>  wrote:

[...]

PKO BP: 10 zł
Cash4you: 20 zł
eService - 20 PLN
SKOK - 20 PLN

Kredyt Bank ma bardzo fajnie w menu wypłat są pozycje 20 zł / 60 zł.

Tak fajnie, że 50 zł nie można wyciągnąć :-)Na szczęście ze wszystkich bankomatów mogę wyciągać za free więc omijam KB z daleka

Data: 2010-06-21 20:19:12
Autor: Grejon
Gdzie wykaz bankomatów
W dniu 2010-06-20 20:57, Pablo pisze:

Trzeba kliknąć "inna kwota" bo domyślnie wyświetla się 50, 100,...

jak ludziska wyczyszą do 0 kasetki, w których znajdowały się banknoty o
nominale 10 PLN to i nic twoje wskazówki nie dadzą - niestety.

Akurat co innego miałem na myśli ale masz rację.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Gdzie wykaz bankomatów