Gdzie wymienią suwak? - Warszawa

Data: 2010-08-19 17:33:25
Autor: Paszczak
Gdzie wymienią suwak? - Warszawa
Cześć.

Rozleciał mi się suwak w portkach skórzanych, ogrodniczki, z Tarboru.
Gdzie znajdę kaletnika - reparatora, który może i potrafi takowy wymienić za
rozsądne pieniądze? Najlepiej zachodnia Warszawa lub takież okolice (Pruszków itp.)
Głupio tak z rozpiętymi spodniami :)

Pozdr...

Paszczak
TDM

Data: 2010-08-19 09:02:56
Autor: Odys
Gdzie wymienią suwak? - Warszawa
On 19 Sie, 17:33, "Paszczak" <paszczak55WYTNI...@poczta.onet.pl>
wrote:
w grodzisku mazowieckim jest facet co zrobi takie rzeczy i ma rozsądne
ceny
jak wjeżdżasz do Grodziska od strony Warszawy to po prawej stronie na
przeciwko chińczyka jest krawiec ( widać szyld ) on ci zrobi dobrze.
czynna ma od 10-18 a w soboty  do 14.00

Odys

-- -

Data: 2010-08-19 23:27:39
Autor: lesor
On 19 Sie, 18:02, Odys wrote:
On 19 Sie, 17:33, "Paszczak" wrote:

> [...]
> rozsądne pieniądze?

[...] jest krawiec ( widać szyld ) on ci zrobi dobrze.

Po takiej rekomendacji nie szukałbym innego ;-D

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Rossynant

Data: 2010-08-20 00:00:56
Autor: Odys
Gdzie wymienią suwak? - Warszawa

> [...] jest krawiec ( widać szyld ) on ci zrobi dobrze.

Po takiej rekomendacji nie szukałbym innego ;-D

łosz end goł.....

Odys
-- -

Data: 2010-08-20 20:34:06
Autor: Paszczak
Gdzie wymienią suwak? - Warszawa
Koledzy zachęcają :)

> Po takiej rekomendacji nie szukałbym innego ;-D

łosz end goł.....

Już czuję dreszczyk emocji :)

Pozdr...
Paszczak

Data: 2010-08-19 18:13:09
Autor: KJ Siła Słów
Paszczak pisze:
Cześć.

Rozleciał mi się suwak w portkach skórzanych, ogrodniczki, z Tarboru.

jak to gacie Tarboru to Tarbor (znaczy sklep na Kijowskiej) Ci to zrobi, swoje ciuchy serwisuja bardzo tanio,  ale chyba odsylaja do Lublina wiec pare dni sie zejdzie.

KJ

Data: 2010-08-19 18:39:49
Autor: PB
Dnia Thu, 19 Aug 2010 17:33:25 +0200, Paszczak napisał(a):

[...]

Co prawda nie Twoje okolice, ale wskoczyć na moto i się przelecieć to
czysta przyjemność:
http://nightfox.pl/

Polecam, korzystałem. GOść cuda szyje na zamówienie i drobne naprawy
robi. Jak się dogadasz to od ręki zrobi. Swego czasu za wymianę suwaka
w kamizelce taktycznej, wraz z suwakiem - dałem 25 zł.

Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-08-19 22:29:48
Autor: Glub
Gdzie wymieni? suwak? - Warszawa
On 2010-08-19 17:33:25 +0200, Paszczak said:

Cześć.

[...]

moto-felix. wymieniali mi w Ixonie.

--
Glub