Gdzie wymieniacie olej?

Data: 2009-05-07 14:46:26
Autor: fajnefele
Gdzie wymieniacie olej?
Marian Paździoch <jiei@iegjhi.pl> napisał(a):
Witam,
mam takie pytanko. Zastanawiam się nad opłacalnością firm, które zajmują
się
wymianą oleju (no i pare innych pierdół, ale głównie chodzi o zmianę oleju) w silnikach. Kalkulowałem - jest ok. Ale zdziwił mnie znajomy, który stwierdził, że u niego w mieście nie ma takich punktów specjalnie od oleju (są, ale on o tym nie wie ;) ) i on zawsze zmienia w typowym warsztacie. Mówi, że w życiu by nie zmienił oleju w takiej firmie tylko u "swojego" mechanika. Dla mnie to absurd bo wymiana oleju to żadne karkołomne zadanie, a u typowych mechaników trzeba się wcześniej zapisać w kolejkę. W firmach które znam specjalizujących się właśnie w olejach - jadę i mi wymieniają. Chciałbym sie dowiedzieć jakie jest Wasze podejscie do takich firm i czy korzystacie z ich usług?

Pzdr.
Maniek

Wymieniam w takim warsztacie od 5 lat, jak sie przeniosl w inne miejsce mimo ze po drugiej stronie DC to i tak jezdze. Nigdy zadnych problemow typu cieknie spod korka czy cos, wygoda i dobra cena. Olej lalem roznie, z beczki czy z banki 5L zakupionej u nich, wymiana w cenie. Jak dla mnie same plusy. Pozatym po jams czasie masz w takim zakladzie znajomego fachure, ja z moim jestem na "ty" zawsze bedac w kanale podpowie jak cos zauwazy do roboty etc. --

Gdzie wymieniacie olej?